شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هرمزگان

حوزه / ملت ایران اسلامی برای همیشه قدردان فداکاری های سرداری حجازی است و یاد و خاطره ایشان همواره زنده و گرامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان با صدور پیامی عروج جانباز سرافراز، سردار سرتیپ پاسدار شهید سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی سردار عالیقدر و جانباز سرافراز، سرتیپ پاسدار شهید سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده معظم آن شهید و مجموعه فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج، تسلیت عرض می نمایم و از درگاه حق تعالی برای آن شهید بزرگوار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

شهید سردار حجازی از فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس بود که با ایثار و رشادت در جبهه‌های نبرد با دشمن حضور داشت و پس از این دوران نیز در مسئولیت‌های مختلف در بسیج، سپاه و نیروهای مسلح و همچنین کمک به نیروهای مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی، مجاهدت و خدمات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد.

ملت ایران اسلامی برای همیشه قدردان فداکاری های این شهید بزرگوار است و یاد و خاطره ایشان همواره زنده و گرامی خواهد بود.

فریدون همتی

استاندار هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha