پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ گفت‌وگوی علمی آیت‌الله علوی بروجردی و استاد خسروپناه دزفولی

حوزه/ سردار حجازی همراه با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر رزمندگان اسلام، نقش موثری در جریان سازی مکتب بین المللی مقاومت داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه استاد حوزه علمیه قم با صدور پیامی عروج شهادت گونه سردار حجازی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی و شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری و سردار قاآنی و هم‌رزمان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم.

سردار حجازی همراه با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر رزمندگان اسلام، نقش موثری در جریان سازی مکتب بین المللی مقاومت داشتند.
این مسکین، سردار حجازی را عالمی حوزوی و دانشگاهی و مجاهدی صبور و حلیم، فرمانده ای متخلق، ولایتمداری مخلص و مومنی واقعی یافتم. زیارت ایشان در ایران و لبنان برای این کمترین همیشه صفا بخش بود.

خداوند متعال به دوستان و خانواده و فرزندانش اجر جزیل و صبر جمیل عنایت نماید و در این ماه مبارک رمضان، رضوان و جنت الهی و ضیافت علوی را نصیب این مجاهد فی سبیل الله گرداند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
 عبدالحسین خسروپناه
حوزه علمیه قم
ششم رمضان۱۴۴۲ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha