سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بهجت جور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار حجازی، جانباز شهید و سردار فداکار و سرافراز سپاه اسلام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور که در پی عروج ملکوتی و شهادت گونه سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی(ره) صادر شد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی و شهادت گونه جانباز شهید سردار فداکار و سرافراز سپاه اسلام، سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی (ره) جانشین فرمانده نیروی قدس  موجب تأثر و تالم گردید.

بی تردید نام و یاد او که عمر با برکت خود را در دفاع از اسلام و قرآن، حمایت از مظلومان و محرومان و مبارزه با استکبار و صهیونیسم صرف کرد در کنار نام سردار شهید و بزرگوار، محبوب دلها حاج قاسم سلیمانی بر تارک جهان اسلام خواهد درخشید. مجاهدی خستگی ناپذیر، مخلص، مؤمن و ولایتمدار به هم‌رزمان خویش پیوست.

حوزه های علمیه خواهران عروج شهادت گونه‌ی آن مجاهد فی سبیل الله را به  محضر ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای مدظله العالی، ملت شریف ایران، مجاهدان جبهه مقاومت و خانواده‌ی گرامی و بازماندگان تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت واسعه الهی و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را برای آن شهید والامقام از خداوند متعال خواستار است.

عبد الکریم بهجت پور

مدیر حوزه های علمیه خواهران

۱۴۰۰/۱/۳۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha