پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی سعیدی

حوزه/ سردار حجازی در طول عمر با برکت خود، بدون ذره‌ای خستگی و با روحیه شهادت طلبی و ایثار آماده خدمتگزاری در راه حق و مبارزه با ظلم و جور و در جبهه های مختلف چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در زمان مبارزه با گروه‌های تکفیری و چه در زمان خدمت در بسیج مستضعفین بودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار جانباز  شهید محمدحسین زاده حجازی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (آیه 23سوره احزاب)     

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، همواره مرهون مجاهدت دلیرانی است که با تحصیل در مکتب ناب امام حسین (علیه السلام) قدم در راهی نهادند که سرانجامش جز عزت، شهادت و رسیدن به معبود نخواهد بود.

یقیناً ایستادگی، مبارزه و خدمت در راه حق از روی ایمان و اعتقاد و برای سربلندی اسلام و میهن در جبهه‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون از با ارزش ترین کارها نزد خداوند به شمار می‌آید و خوشا آنان که توفیق چنین خدمتی نصیبشان می گردد و بدون شک اجرشان نزد پروردگار محفوظ و مقامشان عالی خواهد بود.

برادر عزیزمان سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید محمد حسین زاده حجازی

سربازی جان برکف و سرداری مخلص بودند که در طول عمر با برکت خود، همیشه بدون ذره‌ای خستگی و با روحیه شهادت طلبی و ایثار آماده خدمتگزاری در راه حق و مبارزه با ظلم و جور و در جبهه های مختلف چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در زمان مبارزه با گروه‌های تکفیری و چه در زمان خدمت در بسیج مستضعفین بودند.

اینجانب، پیوستن این عزیز بزرگوار به کاروان برادران و همسنگران شهیدش را خدمت مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران و خانواده محترمشان، تبریک و تهنیت و تسلیت عرض نموده و علو درجات آن شهید بزرگوار را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

علی سعیدی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha