جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جزء خوانی قرآن کریم در امامزادگان شهدای باقریه بیرجند

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۲۷ محفل جزء خوانی قرآن کریم در بجنورد و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد، امروز در بازدید از مساجد بجنورد، افزود: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برنامه‌های جزء خوانی قرآن کریم در محلات با محوریت فضای باز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۲۷ محفل جزء خوانی قرآن کریم در بجنورد و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی افزود: برنامه‌های متعددی در حال برگزاری است که در این زمینه به‌صورت ویژه می‌توان به مراسم جزء خوانی در محل مسجد انقلاب و مسجد صاحب‌الزمان (عج) خیابان حر اشاره کرد.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۷ محفل جزء خوانی در فضای مجازی و محلات توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن و با حمایت روحانیون مستقر در مناطق و همچنین شهرداری، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استانی و شهرستانی افزود: مراسم جزء خوانی که در مسجد انقلاب در حال برگزاری است با حضور ۳ نفر از قاریان برتر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha