جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جنگ تحمیلی

حوزه/ برای ما مردن در رختخواب ننگ است، زندگی ما که کمکی به اسلام نکرده، شاید شهادت ما کمکی بنماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، قلم تذکره شهیدی را می نگارد که شهادتش را کمکی به اسلام می دانست و در وصیت نامه اش نوشت: برای ما مردن در رختخواب ننگ است، زندگی ما که کمکی به اسلام نکرده، شاید شهادت ما کمکی بنماید.

روحانی شهید سید سعیدالدین حسینی، از آزادمردان عرصه ایثارگری بود که دفتر حیاتش به سال ۱۳۴۱هجری شمسی در شهرستان چالوس مازندران گشود.

سید ابتدایی تا دبیرستان را در زادگاهش خواند و دیپلم گرفت.

در حالاتش نوشته اند که در تمامی دوران تحصیل با صداقتی که در وجودش موج می زد، در رشد و هدایت همکلاسی های خود بسیار جدیت به خرج می داد.

پس از دیپلم، خود را به کاروان حوزویان رساند و در حوزه علمیه شهرستان آمل مشغول درس شد. در حوزه علاوه بر جدیت در درس ها، در خودسازی و مناجات با پروردگار از روحیه بالایی برخوردار بود.

خانواده ای انقلابی و آشنا به مبانی انقلاب داشت و در وصیت نامه اش نوشت: خانواده گرامی و خوب الهی ام، احتیاج به توصیه ندارید، چرا که خود شما عامل آشنایی من به اسلام و ولایت فقیه بودید.

سیدحسین در سال ۱۳۶۱ شمسی وارد عرصه نبرد با بعثی ها شد و عاقبت در سال ۱۳۶۲ شمسی در عملیات والفجر مقدماتی واقع در منطقه فکه به کاروان نورانی شهداء ملحق شد.

فرازی از وصیت نامه:
ان شاءالله در سنگر انقلاب و دفاع از حکومت اسلام و ولایت فقیه پابرجا باشید.
الحمدلله به آرزویم که حضور در جبهه بود، رسیده ام؛امید آن داریم که کوله بار گناهان گذشته را در این بیابان های خشک خوزستان مظلوم جا می گذارم و فقط رضای الهی را کسب نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha