دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یعقوب بهمیاری

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر از عدم برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرستان های استان خبر داد.

حجت الاسلام یعقوب بهمیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از عدم برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرستان های استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان و ابلاغیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مصوبه ستادملی مبارزه با کرونا نماز های جمعه این هفته در سراسر استان برگزار نمی شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر ادامه داد: در حال حاضر هشت شهرستان از ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز و  خطرناک کرونایی قرار دارند و شهرستان های دیر و کنگان نیز در وضعیت نارنجی و خطرناک قرار گرفته اند. به همین جهت با توجه به شیوع گسترده ویروس در استان و حفظ سلامت مردم امکان برگزاری نماز جمعه میسر نمی باشد.

وی با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در چنین شرایطی هر خانه ما می تواند یک مسجد باشد و مردم می توانند در این ماه عزیز در کنار خانواده خود اعمال و عبادات خود را انجام دهند.

گفتنی است، بر اساس اعلام جدیدترین اعلام رنگ بندی وضعیت شیوع بیماری کرونا، هشت شهرستان‌بوشهر، دشتستان، دشتی، عسلویه، تنگستان، دیلم و گناوه در وضعیت خطرناک قرمز قرار دارند و شهرستان های دیر و کنگان در وضعیت نارنجی هستند.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، تنها گروه شغلی یک اجازه فعالیت در این شرایط را دارند و  فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در شهرستان‌های با وضعیت قرمز تعطیل است.

همچنین پرسنل ادارات به صورت ۵۰ درصد و یک سوم در محل کار حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha