شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه شهرستان بویین زهرا قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: انتخابات، میدانی برای پیگیری مطالبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و استکبار جهانی‌ توسط امپراطور رسانه ای با جدیت در جهت کمرنگ کردن حضور ملت ایران درپای صندوق های رای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امروز در دیدار با جمعی از مسئولین شهرستان بویین زهرا به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و شهر و روستا در کشور پرداخت و گفت: مشارکت حداکثری مردم عزیز در انتخابات از مولفه های قدرت است.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، رسیدن به دولت جوان و حزب اللهی است که بتواند با روحیه جهادی کشور را از گردنه سخت اقتصادی نجات دهد.

وی ادامه داد: به فضل الهی مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی با تبعیت از فرامین حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و با مشارکت فعال بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: انتخابات، میدانی برای پیگیری مطالبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و استکبار جهانی‌ توسط امپراطور رسانه ای با جدیت در جهت کمرنگ کردن حضور ملت ایران درپای صندوق های رأی است.

حجت الاسلام رضوانی به موضوع مذاکره دستگاه دیپلماسی کشور با غربی ها اشاره و بیان کرد: گفتمان مذاکره و سازش هیچ نفعی برای ملت ایران نداشته و حرکت در راستای تکمیل جدول دشمن است.

وی اظهار کرد: متاسفانه غربگراها با توجه به ناکامی ها و شکست های پی در پی از سوی دشمنان همچنان بر مذاکره و احیای جنازه برجام پا فشاری می کنند.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: هدف شوم دشمنان از مذاکرات فرسایشی، خسته کردن ایران در شرایط حساس و در آستانه انتخابات و همچنین عبور از برجام هسته ای به برجام های دیگر است.

وی ادامه داد: پیام عبور موشک بالستیک از پدافندهای دفاعی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی این است که رژیم اشغالگر قدس دیگر خواب راحتی نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: صهیونیست ها قصد اخلال و از کار انداختن تاسیسات هسته ای نطنز را داشتند که با غنی سازی ۶۰ درصدی در سریع ترین زمان به همت کارشناسان و متخصصان انقلابی مواجه شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha