شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات از سامانه خبری حوزه های علمیه

حوزه/ معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: امروز گروه های معاند و ضد انقلاب با سلایق متفاوت برای هدف باطل خود که مبارزه با نظام و انقلاب است با یکدیگر متحد و منسجم شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام و المسلمین محمد شیخ الاسلامی، معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در حاشیه بازدید از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه  در  نشستی  با حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا برته  مسئول این مرکز و مدیر مسئول خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه،‌ اظهارکرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم فعالیت های مراکز و مجموعه های حوزوی است که هر کدام مشغول به فعالیت ها و برنامه های تعریف شده خود هستند و بعضا هیچ تعامل با یکدیگر ندارند علی رغم اینکه هدف تمام آنها یکی است.

وی افزود: چرا نباید مجموعه ها و مراکز حوزوی علی رغم سلایق متفاوت و مختلفی که با یکدیگر دارند برای رسیدن به هدف نهایی خود که اعتلای نظام و انقلاب اسلامی است با یکدیگر وحدت نظر و انسجام بیشتری داشته باشند در حالی که جبهه مقابل با همه عناد و تضادی که با یکدیگر دارند، ولی برای هدف باطل خود با یکدیگر متحد هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی به نمایشگاه سالهای گذشته دستاوردهای مراکز حوزوی با عنوان «تعارف و تعارض» اشاره کرد و اظهارداشت: برپایی این نمایشگاه که با تدبیر مقام معظم رهبری شکل گرفت نشان داد که مجموعه های حوزوی با همه سلایق و برنامه های مختلفی که دارند می توانند در کنار یکدیگر و علی رغم تضاد در سلایق به یک هم افزایی ارزشمندی دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات آمادگی کامل برای همکاری با این بخش مهم از حوزه های علمیه کشور را دارد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی بر ضرورت هم افزایی میان مراکز و نهادهای فعال در عرصه فضای مجازی تاکید کرد و گفت: امروز متأسفانه ظرفیت های موجود در این عرصه در حوزه های علمیه کنار همدیگر قرار نگرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی افزود: امروز اینگونه مجموعه ها باید با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند و با نوع عملکرد همدیگر آشنا شوند تا زمینه هم افزایی میان آنها فراهم شود.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم توضیحاتی در خصوص «سند اقدام» این معاونت ارائه و بیان کرد: امروز باید نقاط مشترک فکری را تعریف کنیم تا بتوانیم روی این نقطه ها تکیه کرده و کارها را پیش ببریم؛ ما نمی خواهیم صرفاً کارهای سطحی و اجرایی که در نهایت راه به جایی نمی برد انجام دهیم.

وی اضافه کرد: ما باید کارهایی که قصد انجام آنها را داریم به صورت دقیق مشخص کنیم و اگر برنامه ای خارج از آن اهداف وجود داشته باشد، به صورت قاطع باید از انجام آن صرف نظر کنیم؛ امروز متأسفانه یکی از آسیب های عرصه کنشگری در حوزه این است که برخی مجموعه ها «سفارش محور» عمل می کنند و این سبب دوری آنها از اهداف اصلی که دارند، می شود.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلمان IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    چرا؟! چون شما طلاب را سرخورده می کنید خودتان به هر طریقی آنجا حقوق میلیونی دارید و بعد یک طلبه که کار تبلیغی می کند را با منت ذلیل می کنید و بعد هم نورچشمی ها باید در این سیستم استخدام بشوند تا طلاب شریف را مدیریت کنند؛ جمع کن آقا من به شما اعتماد ندارم کلا به جای حمایت از مبلغان (علی الخصوص مبلغان با شرافت تبلیغ حقیقی) کارهای سطح پایین انجام می دهد مثل ساخت نرم افزارهای بی فایده و بی کیفیت و چاپ چیزهایی که ارزش خواندن ندارد یعنی حاضرید پول را داخل موال بریزید اما از مبلغان حمایت نکنید تبلغ مجازی بسیار کم فایده و به نظر شخصی من بی فایده است فقط چون راحت تر شما.....