جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 955404
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه امنیت یک مقوله حیاتی برای جامعه است گفت: نیروی انتظامی بحمدالله با حضور در صحنه و با اندیشه‌های سردار اشتری همواره موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا اظهار داشت: یکی از مولفه‌ها و ارکان قدرت در یک نظام، مدیریت قوی امنیت است اگر در یک جامعه امنیت پنهان و پیدا دچار چالش شود قطعا همه مولفه‌های دیگر در حوزه صنعت، تجارت و .. دچار توقف می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه امنیت یک مقوله حیاتی برای جامعه است، افزود: امنیت از زمان شکل گیری جمعیت انسانی همواره مورد توجه بوده است و به طبع یک نیروی قادر و قوی برای امنیت لازم است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی یک ضرورت عقلایی و یک نقطه مجرّب و یک سیاست راهبردی است.

 امام جمعه بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ازیک سو وجودش مایه خیرو برکت، توسعه، استقلال، و مردم سالاری دینی است، اما از طرفی دشمنان انقلاب با تمام وجود در تلاش برای ایجاد ناامنی در جامعه هستند که در این شرایط وجود نیروی انتظامی مضاعف می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: نیروی انتظامی بحمدالله با حضور در صحنه و با اندیشه‌های سردار اشتری همواره موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha