چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هرمزگان

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان تصریح کرد: طلبه ای که می خواهد در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی نقش آفرینی کند، باید با اندیشه های امام خامنه ای آشنا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازهرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در آیین افتتاحیه دوره مقدماتی آشنایی با معارف انقلاب اسلامی، گفت: آشنایی با اندیشه های مقام معظم رهبری از نیازهای اساسی هر یک از طلاب و روحانیون است. طلبه ای که می خواهد در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی نقش آفرینی کند، باید با اندیشه های امام خامنه ای آشنا باشد.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: در مسائل اقتصادی طرح و برنامه ها ما باید عملیات سازی متناسب را انجام دهیم، اندیشه ها و معارف مقام معظم رهبری نسبت به مسائل اقتصادی بهترین الگو را مطرح کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید با طرح ریزی یک عملیات میدانی موثر برای پیاده سازی اندیشه های و معارف انقلاب اسلامی اهتمام ویژه ای داشته باشیم و اگر الگو سازی کار آمدی انجام می شد، در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و ... دچار مشکلات نمی شدیم.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: اگر ایران اسلامی در دنیا حرف برای گفتن دارد و در مقابل دنیای استکبار ایستاده است و آنها را به زانو در آورده به خاطر اندیشه‌های مقام معظم رهبری است و اگر این اندیشه ها در جامعه پیاده سازی شود در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... پیشرفت های چشمگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha