پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: از عمده مشکلاتی که در حوزه کار برای تربیت کودک و نوجوان با آن مواجه هستیم، نبود محتوا و اینکه چه کاری باید انجام دهیم می‌باشد که نیازمند تدبیر در این عرصه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام تقدیری مدیرعامل مدارس صدرای کشور، با اشاره به فعالیت‌های حجت الاسلام تقدیری در عرصه کودک و نوجوان، اظهار داشت: این که در کشور و در عرصه فعالیت‌های آموزشی مجبور به طراحی مدارسی همچون امین و صدرا هستیم، به این خاطر است که موفقیت های چندانی در نظام آموزشی کسب نکرده‌ایم.

وی افزود: برآورد کلی این موضوع آن است که نمی‌توان بر روی ساختارهای موجود برای تربیت کادر نسل آینده انقلاب حساب ویژه‌ای باز کرد و نیازمند این طرح‌ها در کنار مسائل آموزشی هستیم.

امام جمعه همدان با اشاره به مصوبات شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش، یادآور شد: به جهت رفع این مشکلات در جلساتی که در شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش داشتیم، مقرر شد تا امسال چندین مدرسه امین در مناطق چهارگانه همدان در اختیار طلاب و نیروهای جهادی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همکاری خوبی بین حوزه و آموزش و پرورش حاکم است، مطرح کرد: از عمده مشکلاتی که در حوزه کار برای تربیت کودک و نوجوان با آن مواجه هستیم، نبود محتوا و اینکه چه کاری باید انجام دهیم که نیازمند تدبیر در این عرصه هستیم.

نماینده ولی فقیه در همدان در ادامه با تاکید بر اهمیت فعالیت در عرصه کودک و نوجوان، خاطر نشان کرد: در راستای فعال‌کردن ظرفیت‌های موجود و فعال در عرصه کودک و نوجوان، مجموعه‌ای تحت عنوان، مرکز تربیت کودک و نوجوان تاسیس شد که وظیفه آن انجام کار به صورت تخصصی در حوزه کودک نوجوان و استفاده از فعالان این حوزه است.

وی در پایان با اشاره به وجود تنها یک مدرسه صدرا در استان همدان، گفت: غالب استان همدان از جامعه متدینین هستند که مسائل تربیتی برای آنها بسیار مهم و قابل توجه است، بنابراین امیدواریم شاهد راه اندازی مدارس صدرا بیشتری در استان همدان باشیم.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha