پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب جهادی رزن

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) قروه با اشاره به درخواست مسئولان بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) رزن برای حضور طلاب جهادی در این بیمارستان، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت طلاب جهادی در شیفت‌های گوناگون به صورت شبانه روزی اقدام به چینش نیروها کردیم تا وقفه‌ای در امر خدمت رسانی در بیمارستان‌ به وجود نیاید.

حجت الاسلام محمد اکبری سیرت معاون تبلیغ مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) قروه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به حضور طلاب جهادی شهرستان رزن در بیمارستان ولی عصر و خدمت رسانی به بیماران کرونایی، اظهار داشت: از اسفند سال ۹۸ با شیوه ویروس کرونا طلاب جهادی شهرستان رزن آمادگی خود را برای حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان به مسئولان مربوط اعلام کرده بودند و هر لحظه آمادگی خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان در آنها وجود داشت.

خدمت شبانه روزی طلاب جهادی شهرستان رزن به بیماران کرونایی + عکس

وی با اشاره به درخواست معاونت درمان شهرستان رزن از طلاب برای حضور در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) در پیک چهارم شیوع کرونا، مطرح کرد: با آغاز پیک چهارم و روند صعودی افراد مبتلا به این بیماری منحوس، مسئولان بیمارستان ولی عصر از طلاب جهادی شهرستان در راستای خدمت رسانی به بیماران کرونایی، درخواست کمک و همکاری داشتند.

رابط طرح هجرت شهرستان رزن با بیان اینکه به جهت اهمیت بالای خدمت‌رسانی به بیماران، در کم‌ترین زمان ممکن طلاب وارد عرصه خدمت رسانی به بیمارستان‌ها شدند، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت طلاب جهادی در شیفت‌های گوناگون به صورت شبانه روزی اقدام به چینش نیروها کردیم تا وقفه‌ای در امر خدمت رسانی در بیمارستان‌ به وجود نیاید، به طوری که در هر ساعت از شبانه روز طلاب جهادی در بیمارستان حضور خواهند داشت.  

خدمت شبانه روزی طلاب جهادی شهرستان رزن به بیماران کرونایی + عکس

وی افزود: بنا بر اعلام کادر پزشکی و پرسنل بیمارستان حضور روحانیون در کنار بیماران، نه تنها باعث کمک به کادر درمان و کاهش فعالیت آنها شده، که در سرعت بخشیدن به روند بهبود بیماران و کاهش زمان بستری نیز بسیار موثر بوده است.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) قروه با بیان اینکه در این میدان، حجت الاسلام منصوری امام جمعه رزن نیز در کنار دیگر طلاب حضوری فعال و جدی داشته، عنوان کرد: طلاب در کنار رسیدگی به کارهای بیماران، از فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را به جهت امر تبلیغ نیز برده‌اند و با تبلیغ چهره به چهره و بیان ذکر و دعا خصوصا در ماه مبارک رمضان زمینه افزایش روحیه و فضای معنوی محیط را فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی امام جمعه رزن به بیماران کرونایی بستری در بیمارستان

وی با اشاره به اینکه در این راه ظرفیت خیرین را نیز به میدان آورده‌ایم، گفت: با استفاده از خیرین، علاوه بر تهیه بسته‌هایی همچون میوه و دیگر احتیاجات بیماران، کمبوده‌هایی که بیماران و یا بیمارستان در این مدت داشتند نیز فراهم شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha