سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ویژه برنامه های ماه رمضان در مدرسه علمیه معصومیه نهاوند

حوزه/ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و حلول بهار قرآن، حوزه علمیه خواهران نهاوند ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

محبوبه زمانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، از اجرای ویژه برنامه های ماه ضیافت الهی در مدرسه علمیه معصومیه شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و حلول بهار قرآن، حوزه خواهران نهاوند برنامه هایی را تدارک دیده است. از جمله برنامه ها مسابقه روزانه از مباحث معرفتی استاد شریفی و برنامه «عطر ایمان» است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه نهاوند ادامه داد: علاوه بر پویش ختم قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی و بیان نکات تفسیری برخی آیات، سلسله جلسات نهج البلاغه خوانی در فضای مجازی  برای طلاب و عموم خواهران در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: از دیگر برنامه های شاخص در ماه مبارک، برنامه عطر ایمان با همکاری اساتید حوزه در قالب پرسش و پاسخ باموضوعات: قرآن، تفسیر، مباحث اعتقادی مشاوره و احکام به صورت تلفنی و دربرخی موارد حضوری می باشد.

زمانیان در پایان گفت: با حضور فعّال مبلغان و انجام کمک های جهادی و مومنانه به برگزاری جشن روزه اولی ها برای دانش آموزان دبستان «تسنیم» وابسته به حوزه علمیه خواهران نهاوند و مهد کودک غنچه های مهدوی زیر نظر این حوزه نیز برنامه های متنوعی را انجام می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha