جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدمت رسانی طلاب جهادی رزنی

حوزه/ طلاب جهادی شهرستان رزن با همراهی حجت الاسلام علی اکبر منصوری امام جمعه این شهرستان از روزهای اول آغاز پیک چهارم با حضور در بیمارستان ولیعصر(عج) رزن با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و برداشتن باری از روی دوش کادر درمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در سال‌های گذشته هر زمان مردم با مشکلاتی همچون سیل، زلزله و یا دیگر مسائل که نیازمند خدمت‌رسانی بودند، اولین نیروهایی که در کنار خود مشاهده می‌کردند، طلاب جهادی بودند که با تمام وجود در میدان خدمت رسانی حاضر می‌شوند.

از سال گذشته تا به امروز که کشور با ویروس منحوسی به نام کرونا درگیر شده است، باز هم این طلاب جهادی بودند که دوشا دوش دیگر نیروهای جهادی و حتی می‌توان گفت جلوتر از دیگر گروه‌ها وارد میدان شدند و از ضدعفونی معابر تا توزیع بسته‌های کمک معیشتی به فعالیت مشغول شدند.

البته این پایان کار نبود و از آنجایی که در بسیاری از بیمارستان‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجه بودیم، باز هم این طلاب جهادی بودند که در عرصه بیمارستان‌ها با به خطر انداختن سلامتی خود وارد میدان شدند و به خدمت رسانی به بیماران کرونایی پرداختند و تا امروز نیز این خدمت رسانی‌ها به صورت مستمر ادامه داشته است.

اما از زمان آغاز پیک چهارم شیوع کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس منحوس و مرگ و میرها و لزوم خدمت رسانی و یاری رساندن بیشتر به کادر درمان و بیماران، این فعالیت‌های جهادی به صورت گسترده‌تری در سراسر کشور، از جمله استان همدان و شهرستان‌های آن در دستور کار طلاب قرار گرفت.

خدمت رسانی امام جمعه رزن به بیماران کرونایی بستری در بیمارستان

از این بین، طلاب جهادی شهرستان رزن با همراهی حجت الاسلام علی اکبر منصوری امام جمعه این شهرستان از روزهای اول آغاز پیک چهارم با حضور در بیمارستان ولیعصر(عج) رزن در با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به بیماران و برداشتن باری از روی دوش کادر درمان هستند.

حجت الاسلام علی اکبر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به فعالیت گسترده طلاب و روحانیون در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: در شرایط سخت ۸ سال دفاع مقدس، مهم‌ترین عامل پیروزی رزمندگان، داشتن روحیه جهادی، معنویت و امیدآفرینی بود که روحانیون نقش بسزایی در ایجاد آن بر عهده داشتند.

وی افزود: با بهره گیری از این تجربیات، در شرایط کنونی نباید اجازه دهیم بیماران کرونایی روحیه و امید خود را از دست دهند و لذا به جهت کمک و تقویت بعد معنوی و ایجاد امید در بین آنها، باید از ظرفیت طلاب و نیروهای جهادی استفاده کرد تا آنها وارد عرصه خدمت رسانی شوند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب رزنی در بیمارستان با جان و دل در خدمت بیماران کرونایی هستند، گفت: حضور طلاب در بیمارستان‌ها به گفته بسیاری از کارشناسان و پزشکان، کمک بسیاری در کاهش مدت زمان بستری بیمار و تسریع در روند بهبودی داشته و دارد و به همین جهت تا پایان این همه گیری طلاب رزنی در خدمت بیماران و کادر درمان خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha