سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
قرارگاه شهید مدنی همدان

حوزه/ جانشین قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی گفت: در شرایط فعلی که با حجم گسترده بیماران بستری در بیمارستان مواجه هستیم، نیاز به نیروی انسانی از مهم‌ترین اولویت‌های در حوزه درمان است و لذا با حضور برادران و خواهران طلبه و مردمی، به صورت جهادی با تمام توان به کمک کادر درمان شتافتیم تا بتوانیم باری را از دوش این عزیزان برداریم.

حجت الاسلام محمد باقر اجاقی جانشین قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به حضور طلاب و نیروهای جهادی همدانی در بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی، اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و آغاز پیک چهارم این بیماری و حجم گسترده بیماران بستری در مراکز درمانی، معاونت درمان علوم پزشکی همدان خواستار حضور مجدد نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شد.

وی با اشاره به اینکه در پیک جدید شیوع کرونا، نیروهای جهادی در تمامی بیمارستان‌های همدان فعال هستند، گفت: با توجه به تجربیات خوبی که از حضور در نوبت قبلی به دست آورده بودیم، سریعا و بدون تلف کردن زمان، با فعال کردن کارگروه‌های مورد نظر، اقدامات لازم برای اجرای عملیات را در دستور کار قرار دادیم.

جانشین قرارگاه جهادی شهید مدنی افزود: در اولین گام پس از تعیین کارگروه اعزام، در بحث تبلیغات با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از جمله خبرگزاری حوزه و نصب بیلبوردهایی در سطح شهر، از داوطلبان حضور در این امر جهادی دعوت به همکاری کردیم.

وی با بیان اینکه از روز شنبه حضور در بیمارستان‌ها آغاز شده است، مطرح کرد: در شرایط فعلی که با حجم گسترده بیماران بستری در بیمارستان مواجه هستیم، نیاز به نیروی انسانی از مهم‌ترین اولویت‌های در حوزه درمان است و لذا با حضور برادران و خواهران طلبه و مردمی، به صورت جهادی با تمام توان به کمک کادر درمان شتافتیم تا بتوانیم باری را از دوش این عزیزان برداریم.

طلاب جهادی همدانی با تمام توان به یاری کادر درمان شتافتند

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: البته با توجه به آنکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم و شرایط فعالیت برای نیروهای جهادی به مراتب سخت‌تر از گذشته است، بنابراین لازم است که چهره‌های حوزوی و دغدغه مندان تمام تلاش خود را به جهت تشویق و دعوت از نیروهای جهادی به کار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد علاقمند به همکاری با ستاد هستند، اما سختی‌های بیماری این اجازه را به آنها نمی‌دهد، خاطر نشان کرد: برخی از افراد از ورود به بیمارستان به دلیل برخی از مشکلات منع شده‌اند، اما می‌توانند در عرصه پشتیبانی در این میدان جهادی حاضر شوند.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان ادامه داد: وسیله نقلیه و راننده، بسته بندی مواد غذایی و طبخ غذا از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که علاقه مندان و دغدغه‌مندان می‌توانند در این مسیر، همراه نیروهای جهادی قرارگاه شهید مدنی باشند.

طلاب جهادی همدانی با تمام توان به یاری کادر درمان شتافتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha