دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی محمد مؤذنی
حجت‌الاسلام علی‌محمد مؤذنی، معاون تهذیب حوزه علمیه در چهارمحال و بختیاری

معاون تهذیب حوزه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت یاری رساندن به مغازه‌دارها و مشاغل بیکار در ایام کرونا، گفت: روحانیون و طلاب در قالب گروه‌های جهادی در بیمارستان‌ها یاری‌گر کادر درمان و بیماران هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در شهرکرد، حجت‌الاسلام علی‌محمد مؤذنی، ظهر امروز در جلسه گروه های جهادی استان چهارمحال و بختیاری، برخی کارکنان سپاه استان و برخی از مدیران مدارس در شهرکرد با اشاره به برنامه‌های پیش رو اظهار داشت: بحث کمک‌های مؤمنانه در ایام کرونایی به‌صورت کمک به نیازمندان و فقرا و یاری رساندن به مغازه‌دارانی که کسب و کارشان در این روزها تعطیل شده، انجام گیرد.

وی افزود: مغازه دارانی هستند که علاوه بر کاهش رزق و درآمد، باید اجاره مغازه و قسط وام هم بدهند. لذا با کمک اصناف و برخی از بزرگان و خیرین کمکی به این افراد شود و در صورت امکان، خرید و فروش آنها از طریق فضای مجازی صورت گیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: روحانیون و طلاب در قالب گروه‌های جهادی در بیمارستان‌های استان به‌صورت همراه بیمار فعالیت کنند، همچنین در ساعاتی از روز به ملاقات بیماران کرونایی رفته و در برخی امور به آنها کمک کنند.

مؤذنی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی می‌توانند از خانواده‌های داغدار یا کسانی که بیمار کرونایی در بیمارستان دارند، دلجویی کرده و مشاوره‌های لازم را به آن‌ها ارائه دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی مشاغل تعطیل شده و پدرها و مادرها و دانش آموزان در منزل هستند، روحانیون و طلاب استان می‌توانند در فضای شبکه شاد با خانواده‌ها بحث و گفت‌وگو و مشاوره داشته باشند. البته باید در این مورد با آموزش و پرورش استان هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح سردار سلیمانی، ادامه داد: این طرح از طریق بسیج محلات اجرا می‌شود و نکات و کمک‌های لازم به خانواده‌های محله‌ها ارائه می‌ شود تا رفت و آمدها کمتر شود و آمار کرونا کاهش یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha