جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسته‌های خیریه  در مسجد جامع آفریقای جنوبی به مناسبت ماه رمضان

حوزه/ مسجد جامع نظامیه در خائوتنگ در ایام ماه مبار رمضان، کمک‌های مالی و مادی مختلفی را به نیازمندان توزیع کرده و همچنین بسته‌های کمکی را به مساجد دیگر نیز می‌فرستد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از iol، مسجد جامع نظامیه در خائوتنگ، یکی از استان‌های آفریقای جنوبی در ماه مبارک رمضان تصمیم گرفت کمک‌های مالی و مادی از جمله افطار را  به بیش از ۵۰۰ نفر نیازمند بیشتر کند. این افراد کسانی هستند که روزانه به مسجد مراجعه می‌کنند و از امکانات مسجد برای امرار معاش استفاده می‌کنند.

از جمله اقدامات جدید مسجد که با کمک سازمان خیریه «تایم تو کایر» انجام می‌گیرند، توزیع بسته‌های غذایی در میان نیازمندان است و آن‌ها همچنین فعالیت‌هایشان را میان چندین مساجد دیگر چون الکساندرا، تمبیسا و دیوتون نیز گسترش داده‌اند.

آشپزخانه بزرگ مسجد نظامیه در ماه رمضان بار دیگر هدفمند شده، آشپزها روزانه غذاهای متنوعی را برای پذیرایی از تعداد زیادی از افراد مختلف که در حیاط برای افطاری جمع می‌شوند، آماده می‌کنند. داوطلبان نیز در بارگیری کامیون‌ها با بسته‌های غذایی شرکت می‌کنند. و بسته‌ها به مساجد مختلف منتقل شده تا با کمک ائمه جماعت، موارد در بین اقشار آسیب پذیر و خانواده‌های نیازمند توزیع شوند.

گفتنی است این سازمان خیریه از زمان تاسیس تاکنون بسته‌های غذایی و پتو میان بیش از ۵۰ هزار نفر توزیع کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha