پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب گفت: جانفشانی شهید شیرودی با پیروی از خط امام(ره) در عمل، برای مردم کرمانشاه خاطره ای ماندگار است.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با گرامیداشت بهار قرآن و میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع)، بیان کرد: خلبان شیرودی در دفاع مقدس، خواب راحت را از چشمان کفر جهانی و مزدوران بعثی ربوده بود.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: شهرت جهانی خلبان شیرودی تا بدان جا رسید که خبرنگاران خارجی را به منطقه عملیاتی غرب کشور و پادگان ابوذر کشاند، تا از نزدیک مالک اشتر خمینی کبیر(ره) را ببینند.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: غیرت دینی او در حفظ و حراست از مرزهای جغرافیایی، نوامیس مردم مرزنشین و دفع شر صدامیان کافر، نشانه ایمان قوی و تبعیت از امام راحل بود.

امام جمعه سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: به رغم شیطنت بنی صدر در میان ارتش و سپاه، حضور خلبانان مومن همچون شهید شیرودی در کنار نیروهای سپاهی و بسیجی، اخلاص در عمل و کار برای خدا را معنا کرد.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان گفت: این روزها جمله با بصیرت شهید شیرودی چقدر مناسبت دارد! در جواب خبرنگار ژاپنی که پرسید: شما تا چه هنگام حاضرید بجنگید؟ او خندید، سرش را بالا گرفت و گفت: ما برای خاک نمی جنگیم ما برای اسلام می جنگیم، تا هر زمان که اسلام در خطر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha