جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نواب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نواب با بیان اینکه اگر امروز هیچ شبهه‌ای درباره مرکز خدمات مطرح نیست نباید حق موسسه حسابرسی مفید راهبر را فراموش کنیم، گفت: یکی از اولین مراکزی که این موسسه به آن ورود کرد مرکز خدمات بود و با راهنمایی و هدایت ممتد مرکز موجب شدند سال‌های متمادی حسابرسی‌های مرکز خدمات مطلوب و مقبول شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین نواب در مراسم تودیع و تکریم رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، گفت: ۳۱ سال پیش مکتوبی به منظور تشکیل مرکزی برای بیمه طلاب تقدیم مقام معظم رهبری شد و با موافقت معظم له جلساتی شروع شد و در سال ۷۰ این مرکز تأسیس شد.
وی بیان کرد: مرکز خدمات شجره مبارکه‌ای است که امروز به بالندگی رسیده و منشأ آثار بسیار زیادی شده است و یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن سراسری بودن آن است.
رئیس سابق هیئت مدیره مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه مسئول خدمت رسانی به همه طلاب و روحانیون سراسر کشور اعم از شیعه، اهل سنت، ایرانی، غیر ایرانی، خواهر و برادر است.
وی تصریح کرد: به عنوان شاهد ۳۰ ساله در این محضر اعتراف می‌کنم اگر خدمات سخاوتمندانه و بزرگ‌منشانه مقام معظم رهبری نبود امروز مرکز خدمات در این جایگاه نبود.
حجت الاسلام و المسلمین نواب با بیان اینکه اگر امروز هیچ شبهه‌ای درباره مرکز خدمات مطرح نیست نباید حق موسسه حسابرسی مفید راهبر را فراموش کنیم، گفت: یکی از اولین مراکزی که این موسسه به آن ورود کرد مرکز خدمات بود و با راهنمایی و هدایت ممتد مرکز موجب شدند سال‌های متمادی حسابرسی‌های مرکز خدمات مطلوب و مقبول شود.
وی عنوان کرد: از تمامی کسانی که در طول سال‌های گذشته در هیئت مدیره و مدیریت مرکز خدمات برای بالندگی این مرکز تلاش کردند تشکر می‌کنم.
رئیس سابق هیئت مدیره مرکز خدمات گفت: حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی سابقه حضور در هیئت مدیره مرکز خدمات را دارند و افتخار داریم که سکان هدایت مرکز به ایشان سپرده است چراکه در هر مسئولیتی که حضور داشته‌اند خوش درخشیدند.
وی با قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین ربانی که در ۱۰ سال گذشته با دلسوزی کامل برای پیشرفت مرکز تلاش کرد، افزود: برآیند فعالیت‌های مرکز خدمات کار تمامی خانواده مرکز است که آن را به بالندگی رسانده است و امروز توانسته‌اند بخش کوچکی از مشکلات طلاب را کم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha