سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر مدرسه علمیه آیت الله بحجت قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: باید حضور و مشارکت حداکثری اولین موضوع مورد توجه ما باشد؛ وظیفه دوم تبیین خطوط و ضوابطی است که مقام معظم رهبری در باب انتخابات مطرح فرموده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در جمع مدیران و معاونین حوزه های علمیه، با اشاره به وظیفه حوزه و حوزویان در انتخابات پیش رو در کشور بیان داشت: نکته بسیار مهم در سال ۱۴۰۰ انتخابات پیش رو است؛ این انتخابات در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، سند الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت و برنامه هفتم توسعه قرار دارد و دولت منتخب این دوره می تواند نقش مهمی در این زمینه ها و تحقق اهداف والای این اسناد ایفا کند.

وی افزود: باید حضور و مشارکت حداکثری اولین موضوع مورد توجه ما باشد؛ وظیفه دوم تبیین خطوط و ضوابطی است که مقام معظم رهبری در باب انتخابات مطرح فرموده اند.

عضو شورای عالی حوزه اظهار کرد: در امتحانات حوزه علمیه نیز تغییراتی ایجاد شد تا مبلغین حوزوی نیز بتوانند در ترسیم و تبیین خطوط و ضوابط مد نظر مقام معظم رهبری ایفای نقش نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسأله گفت‌وگوهای وین، بیان داشت: در موضوع مذاکرات مقام معظم رهبری نکاتی را فرمودند که در قانون مجلس هم آمده و مطالبه جدی ما حوزویان نیز هستند.

مدیر حوزه های علمیه عنوان داشت: یکی از این نکات رفع تمامی تحریم ها است؛ راستی آزمایی قبلی و اقدام به بازگشت در مرحله بعد و همچنین فرو نرفتن در مذاکرات فرسایشی از جمله مطالبات ما از دولت هستند.

وی گفت: حوزه بر عهد همیشگی خود که در کنار مردم و در خدمت مردم بودن با کمال دلسوزی، خیرخواهی و تواضع است مانده و از پایبندی به ارزش های اسلام و انقلاب کوتاه نخواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha