شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 956430
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
مسابقه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی معراج مشهد از اعلام برگزیدگان مسابقات "از تبار معراج" در مراسم "پر پرواز" خبر داد.

حجت‌الاسلام سید علی پورحسینی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد، با اعلام این خبر گفت: برگزیدگان مسابقات "از تبار معراج" که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان برگزار شد، در مراسم "پر پرواز" معرفی شدند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی معراج مشهد افزود: این مراسم با همکاری دبیرستان امام رضا علیه السلام صورت پذیرفت و در اول مراسم برگزیدگانی از شهرهای شیراز، بندرعباس و خواف به قید قرعه انتخاب شدند و در آخر مراسم نیز قرعه کشی با عنوان شایسته تقدیر صورت گرفت که برگزیدگانی از شهرهای شوشتر، مشهد و قم منتخبینی داشت.

وی با اشاره به این مطلب که هم اکنون مسابقات داستان خوانی "سِرّ سی" و مسابقات داستان نویسی "علم بالقلم" در حال برگزاری  می باشد، ابراز کرد: علاقه مند می توانند با ارسال عدد ۱ به مدیریت کانال رسمی مدرسه علمیه تخصصی معراج در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/merags ثبت نام اولیه را انجام دهند.

گفتنی است، مدرسه علمیه تخصصی معراج مشهد با دو رویکرد تربیت طلاب در رشته تخصصی اخلاق جریان ساز در سطح ۲ و ۳ و همچنین هم‌افزایی و ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه و هدفمند در عرصه کودک و نوجوان فعالیت دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha