شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طاهری

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص برگزاری مراسم لیالی پرفیض قدر در فضای باز، مسئولین هیئات مذهبی، مساجد و حسینیه های سراسر استان به صورت ویژه رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در برگزاری مراسم داشته باشند.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر در خصوص برگزاری مراسم شبهای قدر اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص برگزاری مراسم لیالی پرفیض قدر در فضای باز، مسئولین هیئات مذهبی، مساجد و حسینیه های سراسر استان به صورت ویژه رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در برگزاری مراسم داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: از همگان درخواست می شود مراسم لیالی پر فیض قدر در شب های ۲۱ و۲۳ ماه مبارک رمضان را در فضای باز مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی، پارکها، بوستانها و یادمان های شهدا در سراسر استان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از ۱۰ شهرستان استان بوشهر تعداد هفت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد و سه شهرستان دشتی، دشتستان و گناوه در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

همچنین  از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۶ هزار و ۱۰۳نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد متاسفانه هزار و ۴۵ نفر  جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha