پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شهسواری

حوزه / مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ملت ایران در صحنه بود و هیچ گاه از تهدیدات هراسی نداشته و صحنه را خالی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری، صبح امروز در مراسم آیین برافراشتن پرچم فلسطین که در محوطه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد گفت: آمریکایی ها شاید بتوانند برخی از حکام فاسد منطقه را به همکاری با خودشان وادارند، اما ملت ایران تسلیم نخواهند شد و از حق اصلی مردم فلسطین دفاع خواهند کرد و این رژیم جعلی، غاصب و کودک کش حتما از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با درک درست از نقشه‌های شوم استعمارگران غربی، بر این باور بودند که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، همانند یک غده سرطانی در پیکره ی جهان اسلام نقشی فتنه انگیزانه، تخریب گرانه و آسیب رسان داشته که بر این اساس باید ریشه کن گردد.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: فروپاشی اسرائیل نزدیک و وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل به زودی محقق می‌شود و اسرائیل غاصب از صحنه روزگار محو می شود.

وی ادامه داد: شهدا و به ویژه ‌شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، مکتب امام(ره) را توسعه دادند و ثابت کردند که این مکتب شکست‌ناپذیر است .

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ملت ایران در صحنه بوده  و هیچگاه از تهدیدات هراسی نداشته و صحنه را خالی نخواهند کرد و این ملت تسلیم آمریکایی ها نخواهند شد.

حجت الاسلام شهسواری بیان کرد: امروز در شرایط جنگ با دشمن هستیم و ضمن شرکت در انتخابات  خرداد ماه سال جاری باید انتخابی هوشمندانه داشته باشیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha