پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور صد ها هزار یمنی در راهپیمایی روز جهانی قدس

حوزه/ صنعا پایتخت یمن، شاهد برگزاری راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس با حضور صد ها هزار نفر یمنی بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، صنعا پایتخت یمن، شاهد برگزاری بزرگترین راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور صد ها هزار نفر یمنی بود.

تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پرچم های فلسطینی و پوستر  های دیگر بر حمایت ملت یمن از مسئله اساسی فلسطین و ارتباط آن با مسجد الاقصی تأکید کردند.

حاضران در راهپیمایی تأکید کردند: ملت یمن برای جانفشانی در راه آزادی قدس و مقدسات اسلامی و حمایت از ملت فلسطین و مسلئه عادلانه آن تا تحقق دولت مستقل به پایتختی قدس آماده است.

روز جهانی قدس، روز پیروزی مسئله اصلی عربی و اسلامی است

ملت یمن در راهپیمایی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز پیروزی مسئله اصلی عربی و اسلامی است و در این روز ملت ها یاد آور مسئله فلسطین می شوند، افزودند: رژیم های مزدور عربی زمینه را برای رژیم صهیونیستی آماده کردند تا در سرزمین های مقدس وارد شده و بر آن مسلط شوند و اگر حمایت این رژیم ها نبود، اسرائیل نمی توانست حتی اسم فلسطین را به زبان بیاورد.

ملت یمن، مسلئه فلسطین را مسئله اصلی و اساسی خود می داند

شرکت کنندگان در روز قدس بر ضرورت اتخاذ موضع قدرتمند و آشکار از سوی اعراب و مسلمانان در برابر آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان آن تأکید کرده و به جهاد در برابر توطئه های آمریکایی اسرائیلی که از سوی آل سعود و آل زاید حمایت می شود، دعوت نمودند.

ملت یمن، مسلئه فلسطین را مسئله اصلی و اساسی خود دانسته و گفتند: در قبال مقدسات اسلامی کوتاهی نکرده و در این راه جانفشانی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha