پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار خانم امیدی با نماینده مردم ملایر در محلس شورای اسلامی

حوزه/ متاسفانه اداره اوقاف و امورخیریه توجهی به حوزه های علمیه خواهران در بحث بهره مند شدن از موقوفات عام و مطلق را ندارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان و کادر مدیریت استان و مدیر و کارکنان مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر در دیدار با حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: حوزه های علمیه خواهران به حضور نمایندگان مومن و انقلابی در قوه مقننه مفتخر است.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه خواهران به عنوان یک نهاد مذهبی و انقلابی در کنار تعلیم و تربیت نیروهای مومن و کارآمد، به حضور مفید و مثمر ثمر در جامعه و مخصوصا بانوان اشتهار دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به لزوم ایجاد منابع مالی در حوزه های علمیه جهت استقلال مالیۀ تصریح کرد: متاسفانه اداره اوقاف و امورخیریه توجهی به حوزه های علمیه خواهران در بحث بهره مند شدن از موقوفات عام و مطلق را ندارد .

در ادامه حجت الاسلام احد آزادیخواه، قول مساعدت و همراهی با حوزه های علمیه خواهران در راستای تامین منابع پایدار و حمایت مالی برای احداث و تعمیرات مدارس علمیه خواهران را داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha