پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرهنگسرای اندیشه

حوزه / فرهنگسرای اندیشه کلیپ‌هایی را با محوریت آموزه‌های اخلاقی مطرح شده در قرآن کریم تولید کرده و در دهه پایانی ماه مبارک رمضان منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمید عسگری، معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای اندیشه از تولیدات تصویری جدید فرهنگسرای اندیشه با عنوان «ای انسان» خبر داد و گفت: تولیدات تصویری جدید فرهنگسرای اندیشه ویژه ماه مبارک رمضان کلیپ‌های کوتاه تا یک دقیقه است که در آن آموزه‌های اخلاقی و دینی برگرفته از کلام وحی و آیات قرآن کریم گنجانده شده است.

وی اضافه کرد: از جمله موضوعات و آموزه‌های مهمی که در این کلیپ‌ها بدان پرداخته شده است می‌توان به رزق حلال، تربیت فرزند، اخلاق خوش، شکر نعمت و ... اشاره کرد. این کلیپ‌ها ویژه ماه مبارک رمضان آماده شده و با هماهنگی سایر مناطق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سطحی گسترده و در فضای مجازی بازنشر داده خواهد شد.

عسگری درباره روند تولید این محصولات تصویری گفت: با توجه به اینکه مخاطبین فضای مجازی بیشتر دنبال تولیدات کم حجم و کوتاه و در عین حال مفید و سودمند می‌گردند سعی کردیم این کلیپ‌ها را بسیار کوتاه بسازیم. به عبارت دیگر با استفاده از تصاویر جذاب و در مدت زمان ۳۰ ثانیه یک نکته اخلاقی مطرح شده در آیات وحی را منتقل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه فرهنگسرای اندیشه، کانون دوبله تاسیس کرده و اعضای آن مدت‌هاست تمرین می‌کنند، برای ساخت این کلیپ‌ها از صدای آنان استفاده کردیم تا فضای دلنشین‌تری برای مخاطب فراهم شود. آیه ۱۸۶ سوره بقره، ۵۱ توبه، ۱۳۹ آل عمران، ۹ منافقون و آیاتی از سوره‌های لقمان، نحل، عنکبوت و مائده برای این کار انتخاب شده‌اند.

براساس این گزارش، فرهنگسرای اندیشه تولیدات تصویری «ای انسان» را در روزهای ماه مبارک رمضان در فضای مجازی منتشر می‌کند. علاقه‌مندان برای دریافت آنها می‌توانند به شبکه‌های اجتماعی این مدیریت فرهنگی هنری به آدرس آپارات F.andisheh و اینستاگرام Farhangsara.andishe مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha