شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیژن سلیمان پور

حوزه/ معاون استاندار قم با اشاره به تاسیس دو شهرستان جدید بر لزوم ارتقای شاخص های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی استان قم برای جذب اعتبارات بیشتر از ردیف های مختلف بودجه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بیژن سلیمان پور در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم طی سخنانی ارتقای شاخص های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی استان قم طی سخنانی با اشاره به تاسیس دو شهرستان جدید در استان قم اظهار کرد: افزایش تعداد شهرستان ها برای جذب اعتبارات بیشتر از  ردیف های مختلف بودجه مثل اعتبارات توسعه متوازن مناطق مختلف کشور، اعتبارات شهرستان های جدیدالتاسیس و سایر  ردیف های اعتباری سراسری دارای اهمیت ویژه می باشد.

وی با اشاره به افزایش ردیف اعتبارات ملی بیشتر برای توسعه قم، اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت دولت، شهرستان کهک با دو بخش مرکزی و بخش فردو با مرکزیت شهر کهک و شهرستان جعفرآباد با دو بخش مرکزی و قاهان با مرکزیت شهر جعفریه تبدیل می‌شود.

سلیمان پور با اینکه با ادغام دو بخش خلجستان و سلفچگان شهرستان سوم قم طی ماه های آینده تشکیل خواهد شد، افزود: با این مصوبه، قم از تک شهرستانی بودن خارج می‌شود که نتایج و فواید بسیاری به همراه خواهد داشت.

معاون استاندار قم ادامه داد: تسهیل و تسریع در دستیابی شهروندان شهرستان های جدیدالتاسیس به خدمات عمومی و دریافت خدمات مضاعف از طریق استقرار ادارات و نهادها در دستور کار مسئولان استان می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: قم آماده برگزاری انتخابات است ولی باید برای افزایش مشارکت عمومی برنامه ریزی شود.

سلیمان پور ادامه داد: عمق استراتژیک کشور ما وابسته به مشارکت بالای مردم در انتخابات است و از هر امری که سبب بی میلی مردم برای حضور در پای صندوق های رای باید خودداری شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha