شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
توزیع 20هزار بسته کمک معیشتی توسط مراکز نیکوکاری زیرنظر کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی

حوزه/ هر پول و فطریه ای که از سوی مردم این منطقه به کمیته امداد این شهر داده می شود برای رفع مشکلات نیازمندان همین منطقه هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حبیبی در نشست  جمعی از  ائمه جماعت  که در مسجد امام سجاد(ع) در پردیسان قم برگزار شد، ضمن قدردانی از نقش تأثیرگذار ائمه جماعت این شهر در رسیدگی به مردم نیازمند، با اشاره به راه اندازی مراکز نیکوکاری و خیریه گفت: همین امر سبب شده مرکز نیکوکاری این شهر جزء مراکز برتر استان قم باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پردیسان با بیان این که هر پول و فطریه ای که از سوی مردم این منطقه به کمیته امداد این شهر داده می شود، برای رفع مشکلات نیازمندان همین منطقه هزینه می شود، اظهار داشت: در همین رابطه تا کنون استقبال خوبی از سوی مردم خیر صورت گرفته و در این مورد نمی توان از نقش ائمه جماعت این شهر به سادگی گذشت.

وی بیان داشت: در حال حاضر اکثر مساجد پردیسان در امر نیکوکاری و توجه به نیازمندان فعال هستند و تلاش است این امر به همه مساجد این شهر گسترش یابد.

حبیبی گفت: در حال حاضر تلاش کمیته امداد این است که زمینه اشتغال خانواده نیازمند به وسیله برگزاری انواع کارگاه ها مانند قالی بافی، نمد گری و .... فراهم شود و این کار در بعضی از مساجد این شهر با حضور و نقش فعال ائمه جماعت صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پردیسان افزود: براساس قانون جدید ۴۰ درصد ایجاد اشتغال برای مردم به عهده کمیته امداد گذاشته شده و در تلاش هستیم این امر در پردیسان محقق شود.

وی بیان داشت: اما با توجه به نزدیک شدن به عید فطر، مردم نیازمندان را فراموش نکنند. مردم می توانند فطریه خود را به کمیته امداد در پردیسان و یا به مردم نیازمندی که خودشان می شناسند، تحویل بدهند. در هر حال کمیته امداد وظیفه شناسایی و کمک به نیازمندان را برعهده دارد و می تواند در رساندن نیازها به نیازمندان واقعی سهم بسزایی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha