پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 958213
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
واکسن کرونا

حوزه/استاندار قم مرکز واکسیناسیون کرونا در مجتمع امام خمینی(ره) را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونای قم طی سخنانی ضمن قدردانی از کادر درمان در مقابله با بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: شهروندان قمی نیز همراهی قابل تحسین و بسیار خوبی با سیاست های ستاد ملی کرونا داشته اند.

استاندار قم با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن تولید واکسن داخلی توسط شرکت های دانش بنیان افزود: با این وجود امر خرید واکسن نیز در دستور کار مسئولان کشور بوده است.

وی واکسیناسیون گسترده در سراسر کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: علاوه بر کادر درمان و گروه های پرخطر، واکسیناسیون شهروندان بالای ۸۰ سال و سنین ۷۵ سال به بالا نیز  در دستور کار قرار گرفته است.

سرمست با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون شهر قم همه ی استانداردهای بهداشتی را داراست خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم نسبت به دریافت واکسن در موعد اعلام شده اقدام کنند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه بهترین واکسن اولین واکسن در دسترس و موجود است تصریح کرد: امیدواریم شاهد پوشش کامل افراد واجد شرایط برای واکسیناسیون باشیم تا از تلفات ناشی از کرونا در جامعه کاسته شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha