سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
رادیو تهران

حوزه / شبکه رادیویی تهران با استقرار واحد سیار خود، به صورت زنده نماز باشکوه عید فطر را در مسجد امام حسین(ع) میدان امام حسین(ع) پوشش می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شبکه رادیویی تهران از ویژه برنامه«جشن سپاس» برپایی نماز عید فطر از مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع) را به صورت مستقیم با امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران انعکاس می ‌دهد. پوشش برگزاری مراسم نماز عید فطر به صورت زنده از رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم فرهیختگان می‌شود.

گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران ویژه برنامه«جشن سپاس» را از ساعت ۶:۱۵ تا ۱۰ با بخش های ویژه همچون پوشش مراسم عید سعید فطر، حضور در کهریزک و سرای احسان و ایجاد فضایی عیدانه همراه با اجرای نمایش و مسابقه روی آنتن می‌برد.  

پوشش جنگ میدانی در کهریزک و سرای احسان؛ بخش موسیقی، گفت وگو با خیرین و هنرمندان، تقلید صدا و ...، گفت وگو با کارشناسان مذهبی با موضوع اهمیت روز عید فطر و نماز عید فطر، فطریه و اقداماتی که باید در حفظ آثار و برکات ماه رمضان در همه سال شود،گفت وگو با کارشناس تغذیه و مسئولین کمیته امداد بخش هایی از ویژه برنامه جشن سپاس از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است. 

 این برنامه شامل بخش هایی همچون«به اندازه یک تبسم»، «در هم است سوا نکنید»، «مستند اولین عید فطر و اولین راهپیمایی انقلاب» است که به تهیه کنندگی احمد برمر و اجرای سعید بارانی و فاطیما سرلک تقدیم فرهیختگان رادیو تهران می شود.

مخاطبان، علاقه مندان و همراهان همیشگی رادیو تهران می توانند در هر موقعیت و شرایطی که هستند؛ از راه های مختلف برنامه ها و آخرین اخبار و رویدادها را از شبکه رادیویی تهران، صدای قلب پایتخت بشنوند.

در سرتاسر دنیا می توانید از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha