سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ملکیان

حجت الاسلام ملکیان گفت: با توجه به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری اسلامی ایران، ویژه برنامه ای انتخاباتی با رویکرد بصیرت افزایی برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول ملکیان اصفهانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، گفت: مردم و روحانیت حضوری جدی و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی داشته باشند و معیارهایی که از طرف مقام معظم رهبری اعلام شد را مد نظر داشته باشند و رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ریاست جمهوری اسلامی ایران، ویژه برنامه ای انتخاباتی با رویکرد بصیرت افزایی برنامه ریزی شده است. براین اساس، کرسی های آزاد اندیشی در مدارس علمیه استان اصفهان برگزار می شود و با توجه به شرایط بهداشتی کشور  تمام پروتکل های ستاد کرونای کشور رعایت می گردد.

 مسئول واحد فناوری وتحقیقات معاونت پژوهش حوزه های علمیه استان اصفهان تصریح کرد: این کرسی ها بصورت مجازی و وبینار و حضوری برگزار می شود.

حجت الاسلام ملکیان تشریح کرد: تعدادی از این موضوعات پیشنهادی برای برگزاری کرسی آزاداندیشی شامل انتخابات و تکلیف، انتخابات و اصلح، انتخابات و وظایف روحانیت و حوزه، انتخابات و جمهوریت، انتخابات و شرایط منطقه و بین اللملل، انتخابات و اقتصاد (شعارسال)، انتخابات و بیانیه گام دوم، انتخابات و قانون اساسی، انتخابات و رئیس جمهور جوان و انقلابی، و ... است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha