پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محسن فاطمی نیا

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: نماز عید سعید فطر در همه شهرهای این استان اقامه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محسن فاطمی نیا، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: نماز عیدسعیدفطر در تمامی شهرهای استان سمنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی اقامه می‌شود.

وی افزود: بر اساس اعلام آخرین وضعیت استان سمنان به لحاظ شیوع ویروس کرونا از هشت شهرستان این استان سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر در وضعیت نارنجی و آرادان، سرخه و میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان اظهار داشت: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده نماز عیدسعید فطر در شهرهایی که در وضعیت نارنجی و قرمز به لحاظ شیوع کرونا قرار دارند؛ نماز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های فیزیکی در فضای باز باید اقامه شود.

حجت‌الاسلام فاطمی نیا افزود: برپایی نماز عیدسعید فطر در شهرهایی که در وضعیت رنگ‌بندی آبی و زرد کرونایی قرار دارند؛ در فضای مسقف هیچ‌گونه ممنوعیتی ندارد.

وی تأکید کرد: نمازگزاران علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر زدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی باید مهر و سجاده به همراه داشته باشند.

 رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان زمان ومکان اقامه نماز عید سعید فطر را در استان سمنان اعلام کرد و گفت: نماز عید سعید فطر در سمنان رأس ساعت هشت صبح در مصلی بزرگ این شهرستان و در شاهرود نماز عیدسعید فطر رأس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در مصلی پیامبر اعظم این شهرستان اقامه می‌شود.

فاطمی نیا بیان کرد: نماز عیدسعیدفطر در دامغان ساعت هفت صبح در پارکینگ‌های ضلع غربی مجموعه فردوس رضا، در گرمسار ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح در میدان مسجد جامع، در مهدی‌شهر: ساعت ۷ صبح در حسینیه المهدی، در آرادان ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح در مسجد صاحب‌الزمان، در میامی: ساعت ۷ صبح در مسجد جامع و در سرخه: ساعت ۷ صبح در گلزار شهدای سرخه اقامه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نماز عیدسعید فطر در بیارجمند ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در پارک شاهد مزار شهدای گمنام، بسطام ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در امامزاده محمد، شهمیرزاد ساعت ۸ صبح در بلوار آیت‌الله مؤمنی، مصلی نماز جمعه، دیباج ساعت ۸ صبح در مصلی و در مجن ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در فضای باز جنب امامزاده ابراهیم اقامه می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان عنوان کرد: زمان و مکان برپایی نماز عید فطر در ایوانکی ساعت ۸ صبح در میدان امام، کلاته خیج ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در حسینیه اعظم، درجزین ساعت ۷ صبح در میدان شهدا، بلوار شهیدهمتیان، مدرسه حضرت مهدی، کلاته رودبار ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در میدان امام، مسجد جامع، رویان ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در گلزار شهدا و در کالپوش ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در مدرسه حضرت زینب (س) تعیین شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha