پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر مدرسه علمیه آیت الله بحجت قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه در مورد حضور فعال طلاب به منظور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در قالب ستاد انتخاباتی ملت امام حسین (ع) به آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه نامه نوشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه در مورد حضور فعال طلاب به منظور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در قالب ستاد انتخاباتی ملت امام حسین (ع) به آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه نامه نوشتند.

بر اساس این گزارش در این نامه خطاب به آیت الله اعرافی آمده است: 

     

با توجه به تکلیف حضرت امام(ره) مبنی بر دست کشیدن از کارها در حوزه در ایام انتخابات و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص؛ جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه در آن شده اند ستاد انتخاباتی ملت امام حسین(ع) را تاسیس نمایند.

این ستاد خودجوش تلاش می کند به تکلیف الهی خود مبنی بر تبلیغ گفتمان انقلاب اسلامی و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و تبیین ملاک های فرد اصلح اقدام کرده و بنای بر حمایت از کاندیدای خاصی ندارد، مستدعی است در صورت صلاحدید این ستاد را با رهنمودهای ارزشمند خود مستفیض فرمایید.

     

مسئول ستاد ملت امام حسین علیه السلام

محمد مهدی عباسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی نوشادی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    باسلام واحترام خدمت ایت الله اعرافی به امام حسین قسم چنان بدهکار هستم به نان شب محتاج شده ام وبا چه بد بختی دارم زندگی میکنم طلبه سفیران هدایت پایه پنجم هستم با کد مدریت ... گونه کمک معیشتی به ما نمیشه خدا شاهده شاید شش ماه است زن بچه من لب به گوشت نزاشته اند از طرف دیگه اجاره مسکن چند ماه پرداخت نکرده ام به خاطر بدهی جان زهرا به فریادم برسید