پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آخرین تحولات در فلسطین اشغالی

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکوم نمودن شرارت های رژیم غاصب صهیونیستی از مجامع حقوقی و بین الملل می خواهیم یکبار هم که شده جدای از یک جانبه نگری، اجساد کودکان بی گناه را در جلوی دیدگانشان عبور دهند و درحق آنان حق کشی نکنند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حمایت همه جانبه از حماس و گروه های مقاومت اسلامی در شهر مظلوم غزه بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

       

وَ قالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدیهِمْ وَ لُعِنُوا بِما قالُوا
«و یهود گفتند: «دست خدا (با زنجیر) بسته است. دستهایشان بسته باد! و بخاطر این سخن، از رحمت (الهی) دور شوند!»    (سوره مبارکه مائده آیه ۶۴)

حال که یورش های جنون آمیز صهیونیست ها به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین شبانه روز استمرار یافته وخوی حیوانی نتانیاهو روی هر درنده ای را سفید نموده است، به وعده های الهی امیدواریم؛ چراکه مردم مقاوم فلسطین مردان میدان و جهاد و شهادتند و به حول و قوه الهی در انتفاضه سوم با بکارگیری پهبادها و موشک‌های خودساخته، موازنه جنگ را به هم زده، موش های ترسو در هیأت حاکمیه رژیم صهیونیستی را غافل گیر و ناقوس مرگ و آتش انتقام را در قصاص از این رژیم کودک کش در حیفا و تل‌آویو وسرزمین های اشغالی به صدا درآوردند و درس تکلیف و وظیفه خود را از ولی امر مسلمین امام خامنه ای، چون فرمانده مقاومت سپهبد شهید سلیمانی آموختن که موضوع ۷۵ ساله فلسطین، در مذاکره حل شدنی نیست و باید در میدان از جایگاه قدس شریف دفاع تمام عیار نمود و گرگان ددمنش تربیت شده خاخام های صهیونیستی را از اطراف قبله گاه اول مسلمین تار و مار کرد.
 مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکوم نمودن شرارت های رژیم غاصب صهیونیستی از مجامع حقوقی و بین الملل می خواهیم یکبار هم که شده جدای از یک جانبه نگری، اجساد کودکان بی گناه را در جلوی دیدگانشان عبور دهند و درحق آنان حق کشی نکنند. 
امت واحده قرآن با هشدار به سران سازش کار و مرتجع منطقه و دولت های طرفدار عادی سازی با این افعی خطرناک در منطقه اعلام می کنند، منتظر سیلی جهان اسلام و قطع شاه رگ حیات صهیونیسم بین الملل باشید.

       

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

۱۴۰۰/۲/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha