جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید و خدا قوت مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان از دست‌اندرکاران برنامه تلویزیونی «روشنایی‌های شهر»

حوزه/ مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان از دست‌اندرکاران برنامه تلویزیونی «روشنایی‌های شهر» تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، ضمن حضور در صداوسیمای مرکز خوزستان، از دست‌اندرکاران برنامه تلویزیونی «روشنایی‌های شهر» تقدیر کردند.

در ابتدای این بازدید حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «روشنایی‌های شهر» به بیان گزارشی از عملکرد این برنامه پرداخت و اظهار داشت: قبل از اینکه این برنامه پخش شود سه ماه کار پژوهشی روی این برنامه انجام‌شده تا بتوانیم هم مهمان‌های خوبی که کمتر به آن‌ها توجه شده را دعوت کنیم و هم برکنار اجتماعی بودن برنامه مباحث معرفتی را نیز وارد این برنامه کنیم.

وی افزود: سال گذشته برنامه روشنی‌های شهر در ۳۰ روز حدود ۹۵۰ پیامک از مخاطبین دریافت کرده بود ولی امسال تا به امروز ۲۳ هزار پیامک از مخاطبین دریافت کرده و این نشان‌دهنده این است که این برنامه توسط مخاطبین دیده و دنبال می‌شده و توانسته موفق عمل کند.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برنامه «روشنایی‌های شهر» اذعان داشت: بسیار مسرور شدیم که برنامه «روشنی‌های شهر» توسط یکی از طلاب فاضل، خوش‌ذوق و اهل فعالیت‌های هنری حوزه علمیه  یعنی حجت‌الاسلام امینی موحد ساخته‌شده است. همچنین وقتی متوجه شدیم که جمعی از طلاب و نیروهای انقلابی ایشان را در این برنامه همراهی می‌کنند شادی  و سرور ما دوچندان شد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از رسالت‌های حوزه علمیه ورود به عرصه‌های هنری بوده و ان‌شاءالله بنای حوزه خوزستان ورود رسمی در این عرصه است و الحمدالله امسال این قضیه در حال استارت خوردن است و امیدواریم به‌زودی در ۷ عرصه هنری که حوزه بنای ورود به آن‌ها را دارد بتوانیم قدم‌های مؤثری برداریم.

در پایان این بازدید حجت‌الاسلام موسوی زاده، جانشین حوزه خوزستان، ابراز داشت: امروز با صحنه بسیار خوبی مواجه شدم و آن صحنه این بود که تعدادی از جوانان متدین و انقلابی که علاقه‌مند به کارهای هنری هستند یک کار بسیار زیبا را انجام داده‌اند و این نشان‌دهنده این است که اگر گروه‌های مردمی و جوانان انقلابی بیایند و وارد کار در صداوسیما شوند، حتماً یک تحول بزرگ در صداوسیما اتفاق می‌افتد؛ ازاین‌رو بنده هم از صداوسیما و هم از گروه‌های مردمی و بچه‌های پای‌کار انقلاب می‌خواهم که با مشارکت همدیگر بتوانند کارهای بسیار خوب و ارزنده‌ای را تحویل بینندگان تلویزیون دهند.

وی عنوان کرد: امروز رسانه حرف اول را در جهان می‌زند و فضای مجازی تمام ذهن افراد را درگیر کرده و کم‌کم رسانه‌های جمعی مانند تلویزیون گوشه‌گیر و منزوی می‌شوند ولی با انجام کارهای بی‌بدیل و جدید مانند کار «روشنایی‌های شهر» تلویزیون می‌تواند پرفراز قله قرار گیرد.

جانشین حوزه خوزستان، در پایان از حجت‌الاسلام امینی موحد درخواست کرد که طلاب و نیروهای متدین را گرد هم آورده و یک قرارگاه رسانه‌ای راه‌اندازی کرده که علاوه بر تهیه برنامه برای شبکه‌ی استانی و داخلی برای شبکه‌های ماهواره‌ای نیز برنامه تولید کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha