جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: ملت فلسطین و نهضت مقاومت امروز با اقتدار تمام در برابر رژیم اسرائیل ایستاده و به نوعی این رژیم زورگو را منزوی نموده است.

ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه مریوان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: انتخابات برای ملت ایران یک رویداد عظیم است و بی شک حضور پرشور در این انتخابات می تواند  که سرنوشت این کشور را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهد.

امام جمعه مریوان گفت: باید ملت ایران با بصیرت دینی و سیاسی شخصی اصلح و متعهد به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی را انتخاب کنند.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فطر از اعیاد بزرگ مسلمین محسوب می شود، بیان داشت: عید فطر به نوعی ایجاد وحدت و انسجام در جهان اسلام است و در این روز شاهد یک برابری و برادری بزرگی در بین مسلمین هستیم.

امام جمعه مریوان افزود: عید سعید فطر باید برای جهان اسلام به نماد وحدت تبدیل شود و با وجود این وحدت است که می توانیم در برابر دشمنان قسم خورده نظام و اسلام با صلابت ایستادگی کنیم.

ماموستا شیرزادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت بی دفاع فلسطین عنوان کرد: ملت فلسطین و نهضت مقاومت امروز با اقتدار تمام در برابر رژیم اسرائیل ایستاده و به نوعی این رژیم زورگو را منزوی نموده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha