پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ اقامه نماز عید فطر در اهواز به امامت آیت الله موسوی جزایری

حوزه/  نماز عید سعید فطر شهرستان اهواز توسط آیت‌الله موسوی جزایری اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نماز عید سعید فطر صبح پنجشنبه در نخستین روز از ماه شوال در خیابان مقابل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز و در فضای باز با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز و جمعی از مسئولان استان هم‌زمان با دیگر نقاط استان به امامت آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس حوزه علمیه خوزستان اقامه شد.

آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان در خطبه‌های نماز عید فطر ضمن تبریک عید سعید فطر به مسائل "فلسطین، مسجدالاقصی و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس"، اشاره کرد و اظهار داشت:  در این روزها شاهد شدت پیدا کردن جنایت‌های رژیم تبهکار صهیونیستی هستیم اما خداوند متعال به مستضعفین[فلسطینی‌ها] قدرتی کرامت کرده که بتوانند اقدامات دفاعی در برابر این تهاجمات داشته باشند.

وی در ادامه گفت: به‌عنوان ملت ایران و مردم خوزستان حمایت کامل و قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و جنایت‌های جنایتکار روسیاه[اسرائیل] را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم که ما در کنار ملت فلسطین ایستاده‌ایم و به هر نحو ممکن از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

گفتنی است:  پیش از اقامه نماز عید فطر دعای روح‌بخش ندبه قرائت شد و مؤمنان تعجیل در فرج امام زمان (عج) را از خداوند منان خواستار شدند.

همچنین نماز عید سعید فطر هم‌زمان با مرکز استان در تمام شهرستان‌های استان خوزستان نیز اقامه شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha