جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز چهارم ثبت نام

حوزه/ چهارمین روز از مهلت ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید؛ در این گزارش با اخبار کوتاه امروز آشنا می‌شوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان ریاست‌جمهوری از ۸ صبح امروز آغاز شد و ساعت ۱۸ با ثبت نام ۹۳ نفر به پایان رسید.

* علیرضا افشار قائم‌ مقام وزیر کشور در دولت نهم از اولین چهره‌هایی بود که امروز ثبت‌نام کرد.

* فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با حضور در ستاد انتخابات، ثبت‌نام کرد و به خبرنگاران گفت: ممکن است احراز صلاحیت ریاست‌جمهوری را نداشته باشم و اگر هم تأیید نشوم از نامزدهای مورد تأیید شورای نگبهان حمایت می‌کنم.

* مصطفی تاج‌زاده معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات از دیگر داوطلبانی بود که به ستاد انتخابات رفت و ثبت‌نام کرد؛ او هم مانند احمدی‌نژاد بعد از نام‌نویسی اقدام به قرائت بیانیه کرد.

* شاهین محمدصادقی نماینده سابق مجلس نیز عصر امروز به ستاد انتخابات رفت و در سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

* یک سایت نزدیک به علی لاریجانی رئیس سابق مجلس نوشت: لاریجانی پیش از ظهر امروز طی تماس تلفنی با آیت‌الله صافی گلپایگانی عید فطر را تبریک گفت و از محضر ایشان کسب اجازه کرد. لاریجانی هم‌چنین طی تماس تلفنی با آیت‌الله نوری همدانی، عید فطر را تبریک گفت و این مرجع تقلید نیز با تأکید بر اینکه کشور و نظام همواره به شخصیت و فکر شما نیاز دارد، برای توفیق او در خدمت به مردم دعا کرد.

* سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور آمار ثبت‌نام‌کنندگان را اعلام کرد: امروز ۹۳ نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کردند.

ثبت نامی‌های متفاوت

وزارت کشور روز چهارم ثبت نام را با حضور شهروندان عادی آغاز کرد. داوطلبی با مدرک دکتری فقه و حقوق می‌گوید برای ساماندهی کشور آمده است و شهروند ۷۰ ساله دیگری در صورت ریاست جمهوری کاری خواهد کرد که کسی جرات فکر کردن به کار خلاف را نداشته باشد.

پوشش متفاوت یکی از داوطلبان حاضر و شباهت آن به لباس شخصیت «حاجی فیروز» سبب جلب توجه خبرنگاران شد و این شهروند هدف حضور و ثبت نام خود در انتخابات را افزایش سرانه شادی و نشاط در کشور اعلام کرد. داوطلب جوان دیگری که خود را کارمند جهاد کشاورزی معرفی کرد؛ پیش از ثبت نام دلیل مشکلات کنونی کشور را بی مشکل بودن جوانان اطراف مسئولان دانست.

سید وحید خوانساری استاد دانشکده عمران شعار دولتش را کار اعلام کرد و خطاب به داوطلبان ثبت نام گفت وقتی که من هستم شما چرا ثبت نام می‌کنید!

فرد دیگری چون نامزد مطلوب خود را میان گزینه ها پیدا نکرده بود، خود داوطلب انتخابات شد. داوطلب دیگر خود را ایده پرداز و محقق معرفی کرد و گفت: شعارم جشن تا بهروزی تا پیروزی و فاصله گرفتن از جنگ و تنش‌ها و اختلاف ها است. کارمند اداره مالیات با شعار اقتصاد پویا تعامل جهانی و رفاه عمومی و کارمند وزارت نیرو با شعار برنامه کارآمد، در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کردند.

دیگر داوطلب امروز ثبت نامی خانم جوانی بود که با وجود آگاهی از رد صلاحیتش دلیل حضور و ثبت نام خود را رساندن صدای دامداران و عشایر کشور به مسئولین اعلام کرد.   علیرضا متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد. حسین هادی پورشاغل در سازمان گسترش صنایع ایران در چهارمین دوره ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری شعار رفع مشکلات معیشتی مردم را انتخاب کرده بود.

دانشجوی ۲۲ ساله حقوق شعار خود را دیده شدن در جامعه اعلام و تاکید کرد که حقوقدان است و قصد مناظره با حجت الاسلام رییسی را دارد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha