سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ اولین مراسم تکریم و بزرگداشت عالم ربانی و بزرگوار حاج سید علاءالدین موسوی جزایری

حوزه/ اولین مراسم تکریم و بزرگداشت عالم ربانی و بزرگوار حاج سید علاءالدین موسوی جزایری در مصلای مهدیه امام خمینی اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین مراسم تکریم و بزرگداشت عالم ربانی و بزرگوار حاج سید علاءالدین موسوی جزایری، با حضور جمعی از مسئولین و شخصیت‌های علمی و فرهنگی استانی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، ضمن ابراز خرسندی از شرکت در این مراسم اظهار داشت: بنده خود را مدیون مرحوم عمو آقا سید علاءالدین می‌دانم، چنین شخصیت جلیل‌القدری به‌راستی حجت اسلام، آیت حق، مورد وثوق و اعتماد، اهل تقوا و بصیرت، جهاد درراه خدا و استقامت در دین بود.

وی در ادامه گفت: «پدر شهید بودن»، «در پی اسم‌ورسم و منصب نبودن»، «تسلط به مسائل شرعی»، «تقوا» و «اعتقاد به ولایت‌فقیه و ارادت و پایبندی به‌نظام جمهوری اسلامی» از ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله سید علاءالدین بود.

همچنین مداح اهل‌بیت، حجت‌الاسلام سید محمد محتسبی بانوای گرمشان به ذکر نوحه پرداخته و مجلس را به فیض رساندند.

در انتهای این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد موسوی جزایری، فرزند مرحوم سید علاءالدین موسوی، ضمن تبریک عید سعید فطر، آرزوی قبولی طاعات و عبادات، تشکر و قدردانی از حضور برادران و خواهران حاضر در مراسم، از کتاب «سید علاءالدین» که به بیان زندگی‌نامه و خاطرات مرحوم حاج سید علاءالدین موسوی جزایری پرداخته است رونمایی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha