جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: مخالفت دولت با اجرای مصوبه شورای نگهبان هزینه تراشی برای نظام است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، مخالفت با مصوبه شورای نگهبان را خلاف قانون دانست و بیان کرد: با توجه به داعیه قانون مداری دولت و از طرفی مخالفت با اجرای مصوبه شورای نگهبان در مقام عمل، رد صلاحیت افراد فاقد شرایط لازم برای نامزدی در انتخابات، تهیه خوراک برای رسانه های ضد انقلاب به دنبال دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب افزود: حال که پس از سالها قانون ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری از طرف شورای نگهبان ساماندهی شد، با سرپیچی دولت شاهد ثبت نام برخی افراد فاقد شرایط هستیم.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: انتخابات فرصتی را برای تجلی اراده ملی و حراست از مردم سالاری دینی است و برگزاری صحیح انتخابات نشان از تعهد دینی و مسئولیت شناسی است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در پایان گفت: معتقدم که حضور مردم در پای صندوق های رأی، اگر با بینش و بصیرت انقلابی صورت نگیرد، هیچ گاه ظرفیتی برای بن بست شکنی و پیش برنده وضع موجود، جهت کاستن از مشکلات مردم نخواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha