جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه زحمات و تلاش‌های این بزرگان و علما در طول همه این سال‌ها بوده که اسلام را زنده نگه داشته است، گفت: امروز لازم است که ‌مسئولان با الگوگیری از شهید مدنی(ره) در مسیر این شهید عزیز حرکت کنند به نحوی که پس از سال‌ها بازهم ایشان نماد سادگی و مردمداری در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در نخستین جلسه شورای استانی برگزاری کنگره شهید محراب آیت الله مدنی در همدان، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت الله مدنی، اظهار داشت: علمای بزرگ کشور در کلام خود به بزرگی این شهید بزرگوار اذعان و تاکید دارند.

وی با بیان اینکه مدت زمانی که آیت الله مدنی در همدان حضور داشتند، اقدامات و خدمات بسیاری برای این منطقه انجام داده‌اند، گفت: تاسیس مسجد مهدیه همدان و صندوق مهدیه یادگاری از اقدامات شهید آیت‌الله مدنی در دارالمومنین همدان است که با گذشته سال‌ها بازهم شاهد خیرات و برکات آن هستیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برگزاری کنگره شهید آیت‌الله مدنی در همدان در تداوم کنگره ملی شهدای محراب است، عنوان کرد: استان همدان در سال‌های گذشته محل برگزاری چندین همایش و مراسم ملی تجلیل از بزرگان و علما بوده که باید از تجربه برگزاری کنگره‌های بزرگ گذشته به جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم امسال استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه زحمات و تلاش‌های این بزرگان و علما در طول همه این سال‌ها بوده که اسلام را زنده نگه داشته است، خاطر نشان کرد: امروز لازم است که ‌مسئولان با الگوگیری از شهید مدنی(ره) در مسیر این شهید عزیز حرکت کنند به نحوی که پس از سال‌ها بازهم ایشان نماد سادگی و مردمداری در جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha