جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعلام انزجار طلاب و دانشجویان از اسرائیل کودک کش در حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) بیرجند

حوزه/ مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر اهمیت جهانی سازی اسلام، تصریح کرد: طلاب باید برای کار بین المللی تربیت شوند و به زبان عربی و دیگر زبان های زنده دنیا مسلط باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، امروز در تجمع روحانیون و دانشجویان خراسان جنوبی در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی بر هر مسلمانی لازم است.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه  کشور افزود: نگاه امام خمینی(ره) به اسلام یک نگاه بین المللی بود، لذا معنی ندارد که اسلام را در حد ایران حبس کنیم، اسلام باید به دنیا معرفی شود.

وی با تاکید بر اهمیت جهانی سازی اسلام، لزوم فراگیری زبان عربی و دیگر زبان های زنده دنیا را ضروری خواند و افزود: طلاب و حوزویان باید برای کار بین المللی تربیت شوند و به زبان عربی مسلط باشند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با اشاره به اینکه اسلام یک دین جهانی است و اگر کسی معتقد به ولایت فقیه باشد باید در عمل وارد میدان شود و اسلام را آنقدر گسترش دهیم تا پرچم «لا اله الا الله» در سراسر دنیا به اهتزار در آید، افزود: بیت المقدس قبله اول مسلمین است که غصب شده و باید پس گرفته شود.

وی با بیان اینکه امروز دفاع از مردم مظلوم فلسطین وظیفه شرعی هر مسلمانی است، گفت: مردم مظلوم فلسطین بیش از 70 سال است که تحت ظلم و ستم صهیونیست ها قرار دارند و تاکنون چند میلیون نفر از جمعیت این کشور آواره و یا شهید شدند.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی فتح تمام سرزمین های اسلامی است، اظهار کرد: طبق فرموده امام راحل اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است که باید از بین برود.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با بیان اینکه کینه توزی صهیونیست ها و یهودیان با کشورهای اسلامی و مسلمانان کینه قدیمی است، گفت: چنانچه با صهیونیست ها مبارزه نشود، آنها مسلمانان را از پای در خواهند آورد.

وی با بیان اینکه حضرت علی (علیه السلام) فرمودند که باید با دشمن خارج از خانه جنگید، گفت: ایران اسلامی با کشورهایی که با ما دشمنی ندارند با محبت رفتار می کند، اما زمانی که کشوری علیه ما اقدام کند باید با او مبارزه کرد.

در پایان ضمن به آتش کشیدن پرچم های رژیم صهیونیستی و  آمریکا، بیانیه ای به زبان عربی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرائت شد.

انتهای پیام/ 19

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha