جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
استاندار قم و شورای سلامت

حوزه/استاندار قم دستور داد از همه ظرفیت های دستگاه های دولتی برای تجهیز و بهره برداری بیمارستان مادر در پردیسان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست در نشست پیگیری نوسازی و توسعه بیمارستان الزهرا(س) در جمع نهادهای ذیربط و معاونین تصریح کرد: از همه ظرفیت های دولتی برای توسعه مراکز درمانی استان استفاده شود و بیمارستان مادر در منطقه پردیسان بایستی هر چه سریعتر به بهره برداری رسیده و در دسترس مردم قرار بگیرد.

رئیس شورای اداری استان افزود:خوشبختانه با بهره برداری از چند مرکز درمانی طی این مدت مشکل کمبود تخت بیمارستانی و تجهیزات درمانی نداشته ایم اما بایستی از تمامی  ظرفیت های استان در جهت  توسعه مراکز درمانی بکار گرفته و از کمک خیرین سلامت بهره مند شویم.
استاندار قم سرانه استان در زمینه توسعه مراکز درمانی را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: مناطق محروم از جمله نیروگاه و پردیسان در این مسیر در اولویت هستند.

وی گردشگری سلامت را نیز از محورهای توسعه قم عنوان کرد و با بیان اینکه قم باید به قطب گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود گفت: بیمارستان سازی و جذب متخصصین تراز اول پزشکی در راستای تحقق این هدف از اهمیت ویژه برخوردار است.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha