پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فراخوان آثار 16

حوزه/ دبیر شانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه آغاز دریافت آثار برای شرکت در شانزدهمین فراخوان از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ بوده است، اعلام کرد: اساتید و طلاب می توانند تا ۳۰ خردادماه سال جاری  از طریق سامانه آثار پژوهشی  در این فراخوان شرکت کنند.

حجت الاسلام جواد معین در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در مشهد، گفت: دبیرخانه آثار پژوهشی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان در تعطیلات نوروز و همچنین ایام پیک کرونا فعالیت خود را به بدون وقفه و به صورت مجازی انجام می دهد.

وی با بیان اینکه بررسی روزانه و دقّت در ارزیابی آثار شرکت کنندگان در فراخوان شانزدهم، مورد توجه و اهتمام دبیرخانه آثار پژوهشی بوده است، افزود: حسب هماهنگی های صورت گرفته با داوران و ارزیابان علمی و با توجه به محدودیت های ایجاد شده به جهت شیوع بیماری کرونا، تمامی آثار بدون وقفه ، از طریق «سامانه فراخوان آثار پژوهشی» در کمترین فاصله زمانی برای داوران ارسال و پیگیری می گردد.

دبیر شانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه آغاز دریافت آثار برای شرکت در شانزدهمین فراخوان از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ بوده است، ادامه داد: اساتید و طلاب می توانند تا ۳۰ خردادماه سال جاری  از طریق سامانه آثار پژوهشی به آدرس http://spnf.hozehkh.com/account/LoginHoze در این فراخوان شرکت و پس از بارگذاری اثر، روند داوری را از طریق سامانه فراخوان مشاهده کنند.

وی ضمن بیان این مطلب که آثار می تواند در قالب مقاله، کتاب، پایان نامه، طرح، ایده و نرم افزار ارسال گردد، افزود: در فراخوان شانزدهم، برای نخستین بار به تمامی شرکت کنندگانی که در داوری اول، اثرشان حد نصاب امتیاز را کسب کند، «لوح تقدیر» اعطاء خواهد شد.

حجت الاسلام معین در پایان یادآورشد: اخبار و اطلاعیه های مربوط به فراخوان از طریق پیام رسان سروش معاونت پژوهش به آدرس sapp.ir/howzehpajohesh و پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۱۸۴۶۰۱۸۰۸۲C۰۶۷d۴۹۱c۵f اطلاع رسانی می شود و شماره تلفن های ۳۲۰۰۸۳۲۷ و ۳۲۰۰۸۱۵۷ پاسخگوی سوالات مربوط به فراخوان است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha