دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضور حجت الاسلام حاج ابوالقاسمی در جمع نمایندگان طلاب

حوزه/ یک عضو خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب، حرکت انقلاب را حرکت رو به جلو توصیف کردند و حساسیت این دوره بر این است که دوگانه اصولگرایی محافظه کار و جریان اصیل انقلابی باقی مانده و باید همت کنیم تا جریان اصیل انقلابی سرکار آمده و حرکت به سمت قله های ظهور تسریع پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی، عضو خبرگان رهبری در جلسه رؤسای مجامع استانی و رؤسای کمیسیون های مجمع و کارگروه انتخابات ۱۴۰۰ و حضور حداکثری مجمع نمایندگان طلاب که در دبیرخانه این مجمع برگزار شد، به روایتی از امام صادق علیه السلام اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت در این حدیث فرمودند: « إِنَّ الْمُتَحَابِّینَ فِی اللَّهِ یَوْمَ الْقِیَامَةِ عَلَی مَنَابِرَ مِنْ نُورٍ قَدْ أَضَاءَ نُورُ وُجُوهِهِمْ وَ نُورُ أَجْسَادِهِمْ وَ نُورُ مَنَابِرِهِمْ کُلَّ شَیْ ءٍ حَتَّی یُعْرَفُوا بِهِ فَیُقَالُ هَؤُلَاءِ الْمُتَحَابُّونَ فِی اللَّهِ/ کسانیکه برای خدا با یکدیگر دوستی می کنند، روز قیامت بر منبرهای نور می باشند، نور چهره و نور تن و نور منبرهایشان همه چیز را روشن کند، بدرجه ای که بآن معرفی شوند، و گفته شود: اینان دوستی کنان برای خدایند».

وی ابراز داشت: مجمع نمایندگان طلاب، مجمع شخصیت های گمنام است که مصداق این روایت شریف می باشد و آنچه که این عزیزان را دور هم جمع کرده، دغدغه راه امام، شهدا، آرمان های انقلاب و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) می باشد.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: جریان حرکت انقلاب از روز نخست تا به امروز با همه فرازونشیب ها، رو به جلو بوده و لذا با افتخار از تمامیت این چهل سال دفاع می کنیم؛ اگرچه در مقاطعی این حرکت کند شده است.

وی  تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، حرکت انقلاب را حرکت رو به جلو توصیف کردند و حساسیت این دوره بر این است که دوگانه اصولگرایی محافظه کار و جریان اصیل انقلابی باقی مانده و باید همت کنیم تا جریان اصیل انقلابی سرکار آمده و حرکت به سمت قله های ظهور تسریع پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی گفت: بحمدالله ظرفیت حوزه های علمیه بسیار بالاست و فعالیت های بسیاری در حال انجام است که البته باید این ظرفیت ها بسیج شده و در کنار هم قرار گرفته تا ان شاءالله به نتیجه مطلوب برسد.

همه باید برای روی کار آمدن جریان اصیل انقلابی تلاش کنند

وی تصریح کرد: ظرفیت بعدی، ظرفیت خون پاک شهید سلیمانی است که دو دولت داعش و ترامپ را ساقط کرد و باید از ظرفیت آن استفاده نموده و نگذاریم خون ایشان پایمال شود؛ ۵۰ میلیون نفر در تشییع جنازه این شهید عزیز شرکت کردند که ظرفیت بسیار بالایی است.

عضو خبرگان رهبری  اظهار داشت: یکی از مسائلی که در این مقطع باید برای آن تلاش کنیم، ایجاد حرکت مردمی تمام عیار است و باید با عمل جهادی در این مسیر حرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی ابراز داشت: یکی از بهترین مجموعه ها برای مسئله انتخابات ۱۴۰۰، مجمع فاخر نمایندگان طلاب است که از یادگارهای امام راحل بوده و بحمدالله برنامه های مناسبی در آن در حال اجراست.

وی خاطرنشان ساخت: مدل انتخاباتی ما، مدل جوشش از درون ملت است و این مدل در مجمع نمایندگان طلاب نیز بحمدالله فعال شده و نمایندگان طلاب فعالیت های خود را به خوبی آغاز کرده اند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز افراد آتش به اختیار با انگیزه بالای الهی حرکات خوبی را آغاز کرده و باید با در کنار هم قرارگرفتن ظرفیت ها، بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین مسائل در انتخابات پیش رو، مشارکت حداکثری است که باید برای این مهم تلاش شود.

همه باید برای روی کار آمدن جریان اصیل انقلابی تلاش کنند

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی اظهار داشت: روحانیت باید آستین را بالا زده و شهر به شهر و روستا به روستا حضور داشته و تبلیغ چهره به چهره انجام داده تا شاهد حضور کاندیدای انقلابی بر رأس دولت باشیم.

وی در پایان ابراز داشت: امروز رصد فعالیت های انتخاباتی از ضروریاتی است که باید انجام شود تا بتوانیم بر اساس وضعیت موجود، تصمیم گرفته و برنامه ریزی نماییم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب، حجت الاسلام والمسلمین گلزاده، مسئول کارگروه انتخابات ۱۴۰۰ و مشارکت حداکثری مجمع نمایندگان طلاب، اعضای هیأت رئیسه، رؤسای مجامع استانی و مسئولان کمیته های تخصصی کارگروه انتخابات نیز به ارائه گزارشاتی از فعالیت های صورت گرفته پرداخته و پیشنهادات خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha