سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع معاونین مدیریت و کادر اجرایی مدارس علمیه استان ایلام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: برنامه «زندگی‌ پس از زندگی» در ماه مبارک رمضان به خوبی و به تفصیل آثار اعمال را در سرنوشت انسان به عموم آحاد جامعه انتقال داد. بنده به حسب وظیفه ضمن تماس با کارگردان این برنامه از زحمات ایشان و همکاران وی تقدیر و تشکر کردم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین کریمی در جمع معاونین، مدیریت و کادر اجرایی مدارس علمیه استان ایلام با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: دشمنان می‌دانند توان رویارویی نظامی با ایران را ندارند، لذا با صرف هزینه های فراوان و استفاده از قدرت رسانه سعی دارند با القای ناامیدی در جامعه، مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: در این شرایط، وظیفه  روحانیت بسیار سنگین بوده و باید با حضور در میان اقشار مختلف به بیان دستاوردهای بزرگ نظام و انقلاب پرداخته و جو سنگین رسانه ای و القای یاس را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: در صورتی که در این برهه حساس به میدان نیاییم ترک فعل محسوب می شود که آثار دنیوی و اخروی زیادی به دنبال دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در پایان با اشاره به آیه وَ نَکْتُبُ مَا قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ ۚ گفت: تاثیر اعمال در حقیقـت و شاکله انسان نمایان می شود که برنامه «زندگی‌ پس از زندگی» در ماه مبارک رمضان به خوبی و به تفصیل آثار اعمال را در سرنوشت انسان به عموم آحاد جامعه انتقال داد. بنده به حسب وظیفه ضمن تماس با کارگردان این برنامه از زحمات ایشان و همکاران وی تقدیر و تشکر کردم.

گفتنی است، شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطار، ویژه برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی » را هر روز ساعت ۱۸:۱۵روی آنتن می بُرد.

«زندگی پس از زندگی»  روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب شدند.

این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی  و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha