شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صفی خانی قزوین

 حوزه / معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: حضور باشکوه  ملت ایران در عرصه های مختلف به خصوص انتخابات در حقیقت مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که چشم دیدن اقتدار مردم ایران ندارند.

حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، گفت:مقام معظم رهبری ضمن دعوت همه اقشار به حضور گسترده در انتخابات، بر اخلاق مداری و رعایت اخلاق در این عرصه نیز تاکید جدی دارند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر مردم همچون ادوار گذشته حضور چشمگیری پای صندوق های رای داشته باشند، دولت آینده پشتوانه مستحکم‌تری را خواهد داشت و زمینه را برای حل مشکلات فراهم خواهند کرد.

حجت الاسلام صفی خانی عنوان کرد: حضور مردم پای صندوق های رای وظیفه مسئولان را سنگین‌تر خواهد کرد، زیرا مردم علیرغم همه مشکلات موجود اقتصادی باز هم عرصه را خالی نمی‌کنند و این نشان می‌دهد که مردم انقلاب را همچون جان خود دوست دارند؛ بنابراین همه مسئولان باید در خدمتگزاری به ملت لحظه‌ای درنگ نکنند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی بارها در برهه های مختلف تاریخی ثابت کرده‌اند که در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعالانه‌ای دارند و در انتخابات آینده نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد شد که این نظام متعلق به ملت است.

حجت الاسلام صفی خانی اظهار کرد: ما اکنون مشکلات زیادی داریم و در صدر آن ها مشکلات اقتصادی است که رفع آن ها جزو وظایف اصلی رئیس جمهور منتخب است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین بیان کرد: همه مشکلات اقتصادی امروز، مربوط به تحریم‌ها نیست، بلکه سوءمدیریت هم تأثیرگذار است، زیرا زمانی که نظارت کافی وجود نداشته باشد قیمت کالا و خدمات افزایش می‌یابد

وی ادامه داد:  مشارکت بالای مردم در این انتخابات علاوه بر نمایش قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان را نیز خنثی و بی‌اثر می‌کند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: بی‌تردید حضور باشکوه ملت ایران در عرصه های مختلف به خصوص، انتخابات در حقیقت مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که چشم دیدن اقتدار مردم ایران ندارند وحضور ملت ایران در انتخابات تقویت اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha