دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری دوره«در مسیر انتخاب»/حوزه علمیه خواهران همدان

حوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت:دوره بصیرتی «در مسیر انتخاب» به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، از برگزاری دوره بصیرتی «در مسیر انتخاب» با محوریت «حضرت علی(ع)، عدالت و وحدت مسلمین» و «تبیین گفتمان انتخاب اصلح» به صورت حضوری و آنلاین در هفته جاری خبر داد و گفت: این برنامه جهت آگاهی سازی بیشتر در ایام انتخاباتی است.

وی ادامه داد: انتخابات در همه جوامع  به عنوان یک تحول عظیم در جامعه محسوب می شود که در سرنوشت ملت ها تاثیر بسیار زیادی دارد، علی الخصوص در کشور عزیز ایران که متاسفانه دشمنان زیادی منتظر سرخم کردن این نظام هستند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به هدف اصلی دشمن در انتخابات، اظهار کرد: دشمنان نظام، اکنون به دنبال دل سرد کردن مردم و عدم حضور در پای صندوق های رای هستند، بنابراین این دوره از انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار است و مردم خواهان این هستند که تحولی جدی و مطلوب را در حوزه های اقتصادی و معیشتی شاهد باشند.

وی اذعان کرد:حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، تثبیت جایگاه نظام را در پی دارد، بنابراین لازم است با بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم برای حضور پررنگ ایشان در پای صندوق های رای و همچنین انتخاب فرد اصلح اقدامات لازم صورت گیرد.

خانم جان جان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط حساس کشور دوره بصیرتی" در مسیر انتخاب " برای افزایش اطلاعات مبلغین دغدغه مند و فعال برگزار می شود و با توجه به شرایط کرونا دوره با حضور تعداد محدودی از مبلغان برگزار می شود و افرد علاقمند می توانند برنامه را به صورت زنده از بستر لایو مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان به آدرس live. Whc.ir/ Hamedan  دنبال کنند.

وی در پایان گفت: دوره در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ساعت ۷/۳۰ صبح با حضور استاد محمود قاسمی، مدرس و استاد مطرح کشوری در مباحث سیاسی در موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha