سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی- معاون آموزش و پژوهش حوزه اصفهان

حجت الاسلام والمسلمین جلالی از برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع «مرکز راهبردی اقتصاد مقاومتی » به میزبانی حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن جلالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان از برگزاری هم اندیشی با موضوع «مرکز راهبردی اقتصاد مقاومتی » خبر داد.

وی با بیان اینکه با توجه به راه اندازی مرکز راهبردی اقتصاد مقاومتی در حوزه علمیه قم و نیاز همکاری با این مرکز از طرف حوزه علمیه اصفهان، چنین نشست هم اندیشی برگزار می شود، گفت: با توجه به همجواری اصفهان با مراکز بزرگ صنعتی و اقتصادی و همچنین دانشگاه های بزرگ با رشته های اقتصاد، این ظرفیت وجود داشت که مرکز راهبردی اقتصاد مقاومتی را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، متخصصین در زمینه اقتصاد همراه با فعالین عرصه اقتصاد مقاومتی راه اندازی کند.

معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان افزود: اولین جلسه  برنامه ریزی راه اندازی این مرکز توسط معاونت پژوهشی حوزه علمیه اصفهان و با دعوت از اساتید دانشگاه و حوزه و همچنین مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم، روز پنج شنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن مرکز مدیریت برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha